Kontrakty terminowe na kukurydzę US - Lip. '22 (ZCN2)

776,90
-5,50(-0,70%)
  • Zamknięcie:
    782,4
  • Kupno/Sprzedaż:
    776,40/777,40
  • Zakres dzienny:
    775,00 - 781,40
  • Typ:Towar
  • Grupa:Rolnictwo
  • Jednostka:1 buszel

Dyskusje nt. Kontrakty terminowe na kukurydzę US

Jaki będzie trend na instrumencie: Kukurydza US?
lub
Zagłosuj, aby poznać wyniki!

Wszystkie komentarze

(67)
  • kukurydza pójdzie w górę czy w dół,?
    2
    • będzie droga.
      0
  • Witam wyglada na to ze nie moze sie przebic powyzej 545 ?
    0
    • Witam co sie dzieje tym razem z ta kukurydza przeciez to jakis zart jest
      0
      • Lepiej więc nie Patrz na gaz co przed chwilą odwalił znów... PS. Jeśli zbliza się margin to nie ma sensu zamykać, albo odbije albo samo zamknie... Ale już bym na tą chwilę nie dopłacał bo mogą zrzucić z drzewa i wtedy dopiero w górę.. Pozdrawiam i głowa do góry, oby u zdrowie było. 😉👍
        0
      • Mecenas Mecenas co myslisz po raporcie wasde ? Nie wyglada to dobrze dla kukurydzy
        0
      • Zbiory znane, straty znane..teraz tylko spekuła rządzić będzie ceną, co już widzieliśmy w zeszłym tygodniu. Covid moze namieszać, Amerykanie lubią mieć zapasy w domach,zapotrzebowanie duże oraz kwestie paliw...nie uważam, żeby zeszło niżej. Więc L powinno być bezpieczne
        0
    • d i s c o r d . g g / r x k R g w f S   -fajna grupa na disc. siedziemy i współnie działamy. Analizy kto chętny to zapraszam. Usuńcie spacje
      0
      • jakie prognozy ???
        0
        • No to pojechali....
          0
          • Do brze jakby było 600
            0
            • dane są na plus, nawet WHEAT idzie na plus
              0
              • Co myślicie o kukurydzy będzie 600???
                1
                • Wzlory i upadki w między czasie ale może być. Pogoda plus kryzys.. wtedy wszystko drożeje.Dochodzi też export, gdzie są duże opóźnienia i mogą być jeszcze większe.
                  0
              • ja dokonałem zakupu przy 624 :( i czekam .
                0
                • Doczekasz się..przeglądałem pogodę w pasach, gdzie uprawy i wygląda to nie korzystnie..
                  0
                • Trzymasz jeszcze pozycje z 624 ?
                  0
              • Witam wszystkich pytanko mam utknolem na 555 long co myslicie ?
                0
                • jezeli masz zarobione s prucz tej stratnej l to wg mnie warto je wyzerowac, na czasie ida zbiory wiec pojawi sie podaz a wiec cena raczej spadnie niz wzrosnie do takiego poziomu, ale ja nie jestem specjalista ja tylko skalpuje
                  0
                • Pogoda płata różne figle, więc i ponad 600 możliwe, moje osobiste zdanie, nie porada. Poczekałbym.
                  0
              • Dlaczego kolejny dzień z rzędu to tak mocno spada?
                0
                • mamy w poniedziałek raport Cropp production, pytanie czy coś już wiedzą, czy to wycinanie wszystkich przed strzałem w górę. Od tego raportu mocno zależy jak się cena ukształtuje w sezonie.
                  0
                • do jakej wesji Ci blizej? Podobno ma to tez zwiazek z Chinami? Ja w poniedzialek bede czuwał ;)
                  0
                • trzymam się wersji wzrostowej. Będzie mocno bujać, ale do sierpnia, wybijemy się z tego.
                  0
              • Waszym zdaniem zamkną luke w najbliższym czasie
                0
                • to teraz chyba czas na wzrost....
                  0
                  • o ja pierdziu, jaka rolka
                    0
                    • Poleci?
                      1
                      • Jak wyjdzie rolka? wie ktoś?
                        0
                        • a co oznacza słowo rolka? 😁
                          0
                        • Monika Olszewska często oznacza to tragedie finansową kiedy szmuglerzy zmieniają Ci kurs na czysto teoretyczny np taki jak ma kontrakt grudniowy 2021
                          0
                        • Marek KoczurOk dzięki za wyjaśnienie
                          0
                      • Ktos ma pojecie co sie dokladniej dzieje ?
                        0
                        • Obsiany areał był większy od prognoz. Pytanie do kiedy będzie trwał import i czy się nagle nie skończy, przy produkcyjny większej od zeszłego roku. Trzeba pamiętać, że wykres to przyszłość, w nie teraźniejszość.
                          0
                      • Słabo się po niej sra
                        0
                        • ładnie dzisiaj poleciała
                          0
                          • Czy to jest jakaś większa korekta na tej kukurydzy?
                            0
                            • Ja zapakowałem się w S przy 710, liczę że spadniemy do 400 pod koniec lata.
                              0
                          • Jak myślicie, do jakiego poziomu może być teraz korekta?
                            1
                            • 630 dalej (o ile) 575
                              0
                          • pamiętajcie, że taki szybki wzrost to nic dobrego, spadnie szybciej niz rośnie
                            0
                            • Na tygodniowym luka bessy z 2012 domknięta. Teraz patrzymy na 840 ?
                              2
                              • Damian DDDtak tez zrobie dzieki
                                0
                              • I jak? Bedzie wyzej?
                                2
                              • 800 +
                                1
                            • Cena kukurydzy spada podczas zbierania plonów. Ktoś podpowie kiedy wejść na shorta kukurydzy? Według danych historycznych jest to między połowa czerwca a połowa lipca
                              2
                              • to sobie właśnie odpowiedziałeś. Póki co staneli na oporze 650 z 2012 roku i stoją .
                                0