  • Typ:Waluta
  • Grupa:Podrzędne
  • Bazowa:Euro
  • Kwotowana:Frank szwajcarski

Podsumowanie EUR/CHF

Zamknięcie
1,0288
Kupno
1,0275
Zakres dzienny
1,0232-1,032
Otwarcie
1,0288
Sprzedaż
1,028
Zakres 52 tyg.
0,9969-1,1005
1-roczna zmiana
-5,92%
Jaki będzie trend na instrumencie: EUR/CHF?
lub
Rynek jest obecnie zamknięty, głosowanie jest możliwe wyłącznie w godzinach funkcjonowania rynku.

Aktualności na temat EUR/CHF - Euro Frank szwajcarski

Analiza EUR/CHF - Euro Frank szwajcarski

Podsumowanie techniczne

Typ
5 min
15 min
Godzina
Dzień
Miesiąc
Średnie krocząceMocne kupKupSprzedajMocne sprzedajMocne sprzedaj
Wskaźniki techniczneMocne kupMocne kupKupMocne sprzedajMocne sprzedaj
PodsumowanieMocne kupMocne kupNeutralnyMocne sprzedajMocne sprzedaj
Formacja
Ramy Czasowe
Wiarygodność
Status świecy
Czas odczytu świecy
Wypełnione formacje
Three Outside Down Bearish1D
619.05.2022
Engulfing Bearish1D
718.05.2022
Three Black Crows30
1127.05.2022 17:00
Dark Cloud Cover30
1327.05.2022 16:00
Three Outside Down Bearish1D
2326.04.2022

Banki centralne

Kurs Bieżący0,00%
PrezesChristine Lagarde
Kurs Bieżący-0,75%
PrzewodniczącyThomas Jordan

Przeglądarka walut

  • DÉMARRER UN INVESTISSEMENT EST EN RÉALITÉ TRÈS FACILE LE SEUL PROBLÈME EST DE TROUVER LE BON POUR VOUS, LA FONCTIONNALITÉ CHANGE ET NOUS DEVONS TOUS CHANGER AVEC ELLE AUSSI... 👇 📳 👇 VISITEZ [ ANTONIA GRIFFIN ] À FACE 👉 RÉSERVEZ POUR VOTRE MEILLEUR INVESTISSEMENT TRADING
    0
    • mam ustawione cup na 1.03200 czy wróci w poniedzialek
      0
      • Ja będzie 1.0000 to koniec świata już?
        1
        • Zapraszamy Gorąco i Serdecznie do prężnie rozwijającej się grupy na której dzielimy się swoimi prognozami/analizami, spekulacjami na rynkach walut, surowców, indeksów, akcji. Zapraszamy wszystkich inwestorów tych mniej, średnio jak i bardzo zaawansowanych do wspólnych dyskusji i nie tylko. Więcej odnajdziecie na grupie która odnajdziecie na FB "TraderX Analizy i Strategie FOREX" Zapraszamy ;)
          1
          • Mam ustawioną sprzedaż na  poziom 1,0732...- czy będzie dobrze... ?
            0
            • Teraz już 1.07 to już może być nie zdobycia...nawet po interwencji SNB
              0
            • inflacja rośnie a stopy mają ujemne ...
              0
          • 1,0732 Sprzedaż...- o myślicie  ?
            0
            • hehe w kantorze?.... tylko online na platformie forex
              0
              • w jaki sposób handlujecie walutami? robicie to online czy fizycznie w kantorze stacjonarnym?
                0
                • tylko walutomat
                  0
              • 1 spadnie 2 urośnie