  • Typ:Waluta
  • Grupa:Podrzędne
  • Bazowa:Euro
  • Kwotowana:Frank szwajcarski

Podsumowanie EUR/CHF

Zamknięcie
0,985
Kupno
0,9867
Zakres dzienny
0,984-0,9873
Otwarcie
0,985
Sprzedaż
0,9875
Zakres 52 tyg.
0,942-1,062
1-roczna zmiana
-5,35%
Jaki będzie trend na instrumencie: EUR/CHF?
lub
Zagłosuj, aby poznać wyniki!

Aktualności na temat EUR/CHF - Euro Frank szwajcarski

Analiza EUR/CHF - Euro Frank szwajcarski

Podsumowanie techniczne

Typ
5 min
15 min
Godzina
Dzień
Miesiąc
Średnie krocząceMocne kupMocne kupMocne kupMocne kupSprzedaj
Wskaźniki techniczneMocne kupMocne kupMocne kupMocne kupMocne sprzedaj
PodsumowanieMocne kupMocne kupMocne kupMocne kupMocne sprzedaj
Formacja
Ramy Czasowe
Wiarygodność
Status świecy
Czas odczytu świecy
Wypełnione formacje
Three Outside Down Bearish1W
2319.06.2022
Engulfing Bearish1W
2412.06.2022
Engulfing Bearish1D
2427.10.2022
Engulfing Bullish30
3429.11.2022 15:00
Deliberation Bearish1H
4428.11.2022 12:00
Czas
Wal.
Waga
Wydarzenie
Obecny
Prognoza
Poprzedni
środa, 30 listopada 2022
06:30
EUR
2,90%6,00%
07:00
EUR
1,00%3,00%
07:00
EUR
-0,30%0,90%
07:00
EUR
-2,40%0,40%
08:00
EUR
2,00%1,80%
08:45
EUR
-0,60%1,20%
08:45
EUR
6,20%6,20%
08:45
EUR
0,40%1,00%
08:45
EUR
0,20%0,20%
08:45
EUR
0,40%1,20%
08:45
EUR
7,10%7,10%
08:45
EUR
1,00%
09:00
CHF
91,3090,90
09:00
EUR
0,10%
09:00
EUR
-0,10%
09:00
EUR
22,10%
09:00
EUR
1,90%
09:00
EUR
09:55
EUR
13,00K8,00K
09:55
EUR
5,50%5,50%
09:55
EUR
2,518M
09:55
EUR
2,442M
10:00
EUR
2,60%4,90%
10:00
EUR
0,50%1,10%
10:00
CHF
-53,10
10:00
EUR
-0,11B
10:30
EUR
10,10%
10:30
EUR
1,20%
11:00
EUR
11,30%11,80%
11:00
EUR
0,20%3,40%
11:00
EUR
0,20%3,80%
11:00
EUR
12,00%12,60%
11:00
EUR
-0,10%0,50%
11:00
EUR
29,40%
11:00
EUR
4,40%
11:00
EUR
5,00%5,00%
11:00
EUR
0,60%
11:00
EUR
1,50%
11:00
EUR
10,40%10,60%
11:00
EUR
121,03
11:00
EUR
6,30%6,40%
11:00
EUR
0,70%
11:30
EUR
2,25%
12:00
EUR
4,90%7,10%
12:00
EUR
0,40%0,00%
12:00
EUR
-0,60%3,00%
czwartek, 1 grudnia 2022
02:01
EUR
51,40
07:00
EUR
-7,40%
07:00
EUR
-3,60%
08:00
EUR
-2,80%-0,90%
08:00
EUR
-0,60%0,90%
08:30
CHF
3,50%3,20%
08:30
CHF
3,00%3,00%
08:30
CHF
0,10%0,10%
09:00
EUR
249,30K
09:00
EUR
6,00%
09:00
EUR
09:15
EUR
45,6044,70
09:30
CHF
54,0054,90
09:45
EUR
47,0046,50
09:50
EUR
49,1049,10
09:55
EUR
46,7046,70
10:00
EUR
8,00%7,90%
10:00
EUR
48,10
10:00
EUR
47,3047,30
10:40
EUR
3,26%
11:00
EUR
2,76%
11:00
EUR
2,38%
11:00
EUR
2,21%
11:00
EUR
11,80%
11:00
EUR
6,60%6,60%
17:45
EUR
18:30
EUR

Banki centralne

Kurs Bieżący2,00%
PrezesChristine Lagarde
Kurs Bieżący0,50%
PrzewodniczącyThomas Jordan

Przeglądarka walut

  • Jestem wdzięczny temu wspaniałemu traderowi Ⓙⓔⓕⓕⓒⓞⓛⓛⓘⓝⓢⓕⓧ_ⓔⓧⓟⓔⓡⓣ . Zarabiałem 10 000 $ tygodniowo na jego platformie, inwestując 1500 $, możesz się z nim teraz skontaktować 🅸🅽🆂🆃🅰🅶🆁🅰🅼, aby uzyskać więcej informacji
    0
    • Co myślicie o wpisach Roberta Thomasa fałsz czy prawda.
      1
      • CZy tylko jedn tader ma takie skojażenia,,dlaczego takich wpisów nie anulują?
        0
    • to co ruszamy ku dalszej przygodzie pomyłka dalszemu zjazdowi. Ciekawe na jakim poziomie zacznie się mocniej odbijać czy tak cały czas dół i dół
      0
      • Obecnie powiększam swój portfel o jego sygnały handlowe, ponieważ są one dokładne i zapewniają stałe zarobki. Cotygodniowe transakcje to to, co z nim robię i zarabiam 30k tygodniowo z jego platformy inwestycyjnej. oficjalne_georgefx_parker1 @intas⚓⚓gram
        1
        • mam ustawione cup na 1.03200 czy wróci w poniedzialek
          1
          • Czy dzisiaj będzie 97.9 mam nadzieję że tak.
            0
        • Ja będzie 1.0000 to koniec świata już?
          1
          • Mam ustawioną sprzedaż na  poziom 1,0732...- czy będzie dobrze... ?
            0
            • Teraz już 1.07 to już może być nie zdobycia...nawet po interwencji SNB
              0
            • inflacja rośnie a stopy mają ujemne ...
              0
          • 1,0732 Sprzedaż...- o myślicie  ?
            0
            • hehe w kantorze?.... tylko online na platformie forex
              0
              • w jaki sposób handlujecie walutami? robicie to online czy fizycznie w kantorze stacjonarnym?
                0
                • tylko walutomat
                  0