  • Typ:Towar
  • Grupa:Metale
  • Jednostka:1 uncja troy

Podsumowanie Kontrakty terminowe na złoto

Zamknięcie
1.797,9
Miesiąc
Dec 21
Minimalna zmiana ceny
0,1
Otwarcie
1.797,4
Wielkość umowy
100 uncji troy
Wartość Tick
10
Zakres dzienny
1.765,2-1.797,65
Typ rozliczenia
Efektywne
Symbol bazowy
ZG
Zakres 52 tyg.
1.677,9-1.978,4
Dzień rozliczenia
01.12.2021
Wartość bazowa
1 = $100
1-roczna zmiana
-8,3%
Ostatnie rolowanie
01.08.2021
Miesiące
GJMQVZ
Jaki będzie trend na instrumencie: Kontrakty terminowe na złoto?
lub
Rynek jest obecnie zamknięty, głosowanie jest możliwe wyłącznie w godzinach funkcjonowania rynku.

Aktualności na temat Kontrakty terminowe na złoto

  • Kontrakty terminowe na złoto spadły
    • PrzezInvesting.com-

    Investing.com - Kontrakty terminowe na złoto spadły w wtorek.Na giełdzie: Comex Giełdy Towarowej w Nowym Jorku w momencie pisania, Kontrakty terminowe na złoto za grudzień...

[...]

Analiza Kontrakty terminowe na złoto

Powiązane fundusze ETF

Ost.
IAU33,66-1,58%10,03M
GLD165,33-1,59%8,7M
SGOL16,97-1,57%629,64K
UGL56,30-3,25%180,07K
GLL34,23+3,23%98,51K

Podsumowanie techniczne

Typ
5 min
15 min
Godzina
Dzień
Miesiąc
Średnie krocząceSprzedajSprzedajMocne sprzedajMocne sprzedajKup
Wskaźniki techniczneSprzedajMocne sprzedajMocne sprzedajMocne kupMocne sprzedaj
PodsumowanieSprzedajMocne sprzedajMocne sprzedajMocne sprzedajNeutralny
  • Dziękuje za info czas kupować :) w tym tygodniu w poniedziałek czy może do piątku się wstrzymać? Podpowiedzcie co mam wybrać : uncjowe klony czy kangury?
    0
    • Jak dla mnie wykres tygodniowy i wstęgi bolingera pokazują co może być na złocie. Odbiło od środkowej i będzie próbowało wybić wyżej i wskoczyć na górna wstęgę. 2 tyg daje. Ten tydz był lekko wzrostowy, minima mogły być na 1720.
      2
      • Józef Smykla Spadnie wg mnie do końca roku do ok. 1700 $. Wg wykresów, najlepszy czas na zakupy to marzec, wszystko i tak zależy jak długo chcesz trzymać to złoto, w krótkim czasie to nie bardzo się opłaca na przestrzeni 10-20 lat + to nawet teraz możesz kupić, byle nie w czasie hossy jak rok temu w siepniu gdy było po 2000 $
        0
      • anna Kowalskaja mysle ze kilka dni konsolidacji i strzal w dol, swieczka na wykresie tyhodniowym jest niedzwiedzia i watpie zeby wyzszy szczyt wybili ( chociaz wiadomo niespodzianki sa) dolar juz konsoliduje sie od okolo 2 tyg, wiec powinien na dniach obrac kierunek, mysle ze raczej wzrostowy i to pociagnie zloto w dół. Plus mamy ladna analagie obecnej korekty zloto z korekta z 2012-2013 i ona tez ukazuje zblizajacy sie spadek. A schematy sie czesto powtarzaja.
        0
      • Po takiej korekcie bardziej prawdopodobne odbicie ale to gielda rownie dobrze moze zjechac,moga zrobic black monday jak to juz bylo kiedys jak indeksy poleciały po 20% itd.moze teraz bedzie na odwrót
        1
    • Będzie rosnąć czy spadać od poniedziałku? chcę nabyć trochę fizyka i ..czy to ten moment :) ?
      1
      • Gdzie kupujesz
        0
      • Krzysztof Nowak  jeszcze niewiem. Pewnie Metal M. :)
        0
    • Gdzie jest Arek Smoła, daj znać ziomuś bo bym chciał pożyczyć na jakieś używane lambo czy coś. Podziel się nie bądź żyła
      0
      • target na nowy tydzień 1783 & 1788.Nowe longi zapinam od 1704.89 ze SL około 1698.
        0
        • Edward Ekké ale 1808-1810-1811-1818 pyknie szybko, w tych okolicach pompują na potęgę. Tak czy owak goldem jadę naparstkami bo nie znamy dnia ani godziny ale może właśnie po tym 1864-1872-1877 zobaczymy załamanie w kierunku 1600-1573. Jak się wszyscy już nabiorą na buy to wjeżdżam na serio przy 1470 bo tutaj mnie SL w razie niepowodzenia nie zaszczypie. Zlecenie stoi jeść nie woła
          0
        • Edward Ekké z bieżącej ceny w notatkach kształtują mi się widełki 1744-1808 i taki mam zamysł na krótkie strzały wolumenowe
          0
        • Dziki Wonsz < Jeżeli mocno odbije od 1680, to może wróci na poziomy powyżej 1815, he, he.
          1
      • Daniel Sz proszę o kontakt
        4
        • Dziękuję za ten tydzień, dzięki wam jestem 7koła do przodu :) i dużo się nauczyłem. Dziś mnie trocnę poniosło i za pewnie się poczułem , dostałem po łapach ale to też lekcja. Plus jest, to najważniejsze. Miłego weekendu.
          2
          • Możemy zaliczyć dziś 1760?
            2
            • Przy tym co wyrabia bitcoin, mogą jeszcze przed weekendem wyciagać kase na weekend na krypto ;)
              0
            • W krypto na ten weekend o czym myślisz?
              0
            • Dawid Jarowiczbitcoin w tym tyg poszedl w góre 20% niewiele juz brakuje do nowego ath, w weekend moze byc kontynuacja rajdu.
              0
          • Tak z innej beczki. Jakim ktoś musi obracać kapitałem, że jest w stanie zrobić w praktycznie 24h taką pułapkę na byka i namieszaćludziom w głowach? :D
            0
            • Myślę że każdy Polak może taki uzbierać z 500+  ;)
              1
            • myślę, że jakieś 300 baniek USD by ciut zamieszało
              0
          • Na złocie to trudno stracić na pozycjach S, he, he. Co człowiek posieje, to zaraz zbiera dobry owoc.
            1
            • danuta miller < Dzisiaj to już game over. Pewnie zamknie się poniżej 1770 i tyle.
              1
            • Edward Ekké i miałeś rację, że złoto spadnie ale do 1750 jeszcze brakuje. Ja zamierzam tam wziąć elki.
              0
            • Dariusz Paszkowski < Ja również przewiduję kolejne odbicie na poziomie 1750, ale już nie takie wysokie. Moim zdaniem do 1777.
              1
          • Nowa afera watowa ze złotem. Mają pretekst żeby sporo w dół zjechać
            1
            • Sporo to juz jzechalo ;-)
              1
          • Korekta byla bycza teraz wybijemy nowy szczyt
            4
            • jasne 1802 i zjazd na 1770
              1
            • Wojtek Wojteknie 1820 i zjazd na 1790
              1
          • Cieszę się że nie straciłem kapitału w ten tydzień :) i życzę to każdemu . Pozdro i udanego weekendu :)...
            1
            • Mam otwarte shorty na zlocie i sreberku... Myślę że po takich wzrostach ostatnio jeszcze trochę poleci. Zobaczymy, myślę że złoto zrobi korektę do okolic 1750, ubije dno i odbije na okolice 1860... Tak tylko mi podpowiada mój bidny umysł...
              4
              • Teraz bym poprosił o chwilę refleksji wczorajszych kogucików, opłacało się być chamami i wyzywać innych? Może to bedzie jakaś nauczka na przyszłość… To jest giełda i równie dobrze może pójść zaraz w drugą strone, ale po co sie wyzywać i obrażać?
                0
                • Pink floyd Tobie też gratuluję
                  0
                • Adi Tujestemdzięki, idealnie by bylo, jak bym lrzed weekendem zamknął tą ostatnią ske, ale będą walczyc :D
                  0
                • Eryk Miszczak < Spokojnie Eryk, wróci na 1750$, nawet jeżeli jeszcze odbije w górę. W przyszłym tygodniu dolar wróci do formy.
                  1
              • ciekawe kto stracił
                1
                • nie płaczcie, mała korekta , gdzie byliście jak było po 1720 kilka dni temu
                  0
                • Artur Kacz < Bo głupot słuchasz o jakiś 1840, itd.
                  1
                • ja się wtedy cieszyłem z eski otwrtej za 1790$ :-)
                  0
              • świeca młot ... )
                1
                • na czarownice
                  0
              • 15:30
                0
                • dzieki
                  0
              • o której USA wchodzi już od 15:00 czy od 15:30 ?
                1
                • Cos czuje ze bedzie odbicie na 18 powrót ,ale zobaczymy jak jankesi wejda
                  1
                  • Oj czuje że nie czuję
                    1
                • Dzień dobry. Mam pytanie z jakim wynikiem możemy zakończyć dzień? Jak myślicie??
                  0
                  • albo ustaw od razu na 1752 :)
                    0
                  • Pink floyd jednego szorta tego za 1770 + uśrednienie w sumie pozbyłem się z zyskiem ponad 500 PLN więc mała łyżeczka jest (+5%).
                    0
                  • Wysiadłem chwilkę ze wcześnie :-) ale summa summarum 4.4k do przodu już po odliczeniu straty na elce :-)
                    0
                • Znaczy się wsparcie ?
                  0
                  • Adi Tujestemmysle że może powalczyć :) kimury nie będzie . Tak głosi pewna plotka :)
                    0
                  • Pink floyd a teraz mi tylko proszę  powiedz co to znaczy
                    0
                  • kimura to taki chwyt w Brazylijskim JJ , zakładasz na łokieć a przeciwnik klepie :)
                    0
                • opór ? :-(
                  0
                  • Zamknąłem ske prawie 4000 na plusie, dziękuję tromba, twoje uaktywnienie się, zawsze jest lepszym wskaźnikiem spadku niż te wszystkie dane o inflacji i zatrudnieniu :D
                    0
                    • Eryk Miszczak z tym wskaźnikiem TROMBA to dobre jest :-) Gdy się znowu zaaktywizuje to będzie na L przeskoczyć ;-p
                      0
                    • Eryk, gdzie grasz ?
                      0
                    • Dom Johntms i xtb
                      0
                  • Tutaj kest 1.782,60 a na tym co ja gram jest juz 1.779,88
                    1
                    • Przeczytaj disclaimer na samym dole tej strony.
                      0
                  Disclaimer: Fusion Media pragnie przypomnieć, że dane zawarte na tej stronie niekoniecznie zachodzą w czasie rzeczywistym i mogą być nieprecyzyjne. Wszystkie notowania CFD (akcje, indeksy, futures), notowania kryptowalut oraz walut, nie są nam dostarczane przez konkretne giełdy, tylko przez animatorów rynku, a więc ceny mogą być nieprecyzyjne i mogą różnić się od rzeczywistej ceny rynkowej, a co za tym idzie ceny mają charakter orientacyjny i nie są odpowiednie do celów handlowych. Dlatego Fusion Media nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty handlowe poniesione w wyniku korzystania z tych danych.
                  Ani Fusion Media, ani osoby zaangażowane w Fusion Media, nie ponoszą odpowiedzialności za utratę środków i powstałą szkodę w rezultacie informacji i danych zawartych na niniejszej stronie internetowej, włączając w to notowania, wykresy i sygnały kup/sprzedaj. Należy być w pełni poinformowanym o ryzyku i kosztach związanych z obrotem na rynkach finansowych ponieważ jest to najbardziej możliwie ryzykowna forma inwestycji.
                  Angielska wersja tego zastrzeżenia jest wersją główną i obowiązuje zawsze, gdy istnieje rozbieżność między angielską wersją porozumienia i wersją polską.