  • Typ:Towar
  • Grupa:Metale
  • Jednostka:1 uncja troy

Podsumowanie Kontrakty terminowe na złoto

Zamknięcie
1.842,6
Miesiąc
Feb 22
Minimalna zmiana ceny
0,1
Otwarcie
1.839,8
Wielkość umowy
100 uncji troy
Wartość Tick
10
Zakres dzienny
1.828,55-1.843,6
Typ rozliczenia
Efektywne
Symbol bazowy
ZG
Zakres 52 tyg.
1.680-1.922,8
Dzień rozliczenia
01.12.2021
Wartość bazowa
1 = $100
1-roczna zmiana
-1,83%
Ostatnie rolowanie
28.11.2021
Miesiące
GJMQVZ
Jaki będzie trend na instrumencie: Kontrakty terminowe na złoto?
lub
Rynek jest obecnie zamknięty, głosowanie jest możliwe wyłącznie w godzinach funkcjonowania rynku.

  • Kontrakty terminowe na złoto spadły
    • PrzezInvesting.com-

    Investing.com - Kontrakty terminowe na złoto spadły w piątek.Na giełdzie: Comex Giełdy Towarowej w Nowym Jorku w momencie pisania, Kontrakty terminowe na złoto za luty notowane...

  • Kontrakty terminowe na złoto wzrosły
    • PrzezInvesting.com-

    Investing.com - Kontrakty terminowe na złoto wzrosły w piątek.Na giełdzie: Comex Giełdy Towarowej w Nowym Jorku w momencie pisania, Kontrakty terminowe na złoto za luty notowane...

Ostatnia
IAU34,84-0,34%18,66M
GLD171,09-0,33%10,98M
SGOL17,57-0,34%1,41M
UGL59,78-0,68%158,19K
GLL31,47+0,67%22,54K

Typ
5 min
15 min
Godzina
Dzień
Miesiąc
Średnie krocząceMocne kupKupKupMocne kupMocne kup
Wskaźniki techniczneMocne kupMocne kupSprzedajMocne kupMocne kup
PodsumowanieMocne kupMocne kupNeutralnyMocne kupMocne kup
  • Czy spadki w krypto pójdą w złoto? jak sądzicie?
    0
    • Jeśli ktoś rozgrywał sell na Atomie ( o ktorym pisaliśmy w pierwszym tygodniu stycznia ) teraz powinien zrealizować wszystkie zyski.:D
      3
      • Po naszej realizacjii Atom zyskał 2 $ na wartości hehe:D
        2
    • i jak tam żyjecie? ale dzisiaj cisza cos 1900 nie po drodze🤑
      7
      • Michał Niebieskiczekam na sygnały od Ciebie na L i S od nast. tyg. Pozdro. Mam nadzieje dużo zarobić 😘
        1
      • Anna Kowalskaja tam staram sie zawsze cos odpisac i spokojnie Lki tez czasem biore. Tak ze luz ;)
        5
      • Eryk Miszczakluz i relax. Czy ja coś mówię
        0
    • Chiny mogą odpalić złotą bombę podczas Igrzysk Olimpijskich "Uwagę zwracać może fakt, że choć ma on postać niematerialną, w materiałach reklamowych został zwizualizowany w taki sposób, aby jednoznacznie kojarzyć się ze złotą monetą. Dodając do tego maskowanie na wszelkie możliwe sposoby tematu chińskich rezerw złota (oficjalnie wynoszą 1948 ton, nieoficjalnie mówi się raczej o 15-20 tys. ton) może się okazać, że zaprezentowany cyfrowy juan będzie zabezpieczony złotem, co mogłoby zdetronizować z czasem (po przejściu w kolejnym kroku na SDR) dolara jako światowej waluty rezerwowej. Na powyższą teorię mocno stawia dr Stephen Leeb, który szczegóły przybliżył w poniższym, 2-częściowym wywiadzie z grudnia. Nie jest też chyba tajemnicą, co taki scenariusz oznaczałby dla wyceny złota. Warto mieć więc chociaż z tyłu głowy taką ewentualność."
      4
      • czyli spadek po 15stej jak wczzoraj
        0
        • Co uważacie, ze wydarzy się w środę? Czy podniosą stopy procentowe czy nie? Czy ewentualna podwyżka stóp procentowych ujęta jest już w wycenie i nic się nie stanie czy  jednak zaskoczy, że jednak to zrobili? Co się stanie jeśli nie podniosą tych stóp? ... przedstawcie Wasze widzimisia proszę
          1
          • Jak zwykle nie wpłynie to na złoto ( no może jakis chwilowy ruch +/- 0.5 % ) jak to już wiele razy przerobione zostało to w ostatnim okresie ale ciągle się podniecacie tymi podwyżkami/obniżkami/qe/powellem . itd a złoto ciągle trendzie bocznym Jakby się dokoładnie przyjrzeć ramionim trójkąta to kończy się za parę miesiecy :D
            4
          • Ja myślę i mam nadzieję, że spadniemy w okolice 1700 :D Wycieniaja podwyzke w marcu, jak by zaskoczyli juz twraz w styczniu to poleci mocno.
            7
        • ale cudowna walka byków z niedźwiedziami
          0
          • Ucieczka z krypto?
            0
            • 1900 już niebawem
              4
              • Marcin Marcina dokładnie 1940, coś te okolice
                2
              • 1850 to linia trendu, ma szanse wyjść wyżej. Ale 1,5 roku opada ciagle pod 1800.
                1
              • na d1 widać odwrócony spodek wzrostowy, myślę że trzeba tylko cierpliwości, a jak wystrzeli to będzie 1940, trzeba tylko czasu ;)
                3
            • Dzisiaj złoto w górę na 1850-1860
              5
              • Marcin Marcin do wartości pieniądza niewiele, ale teoretycznie do tego w co wkładasz swoje pieniądze, żeby zarobić już wiele. Amerykanie to taki dziwny naród, który może woleć zarobić na bezpiecznych obligacjach niż ryzykować z tym niepewnym złotem. Złoto skacze już jak konik polny ..można je uznać za bezpieczną inwestycję?
                0
              • Anna Kowalskaprędzej to drugie
                0
              • Marcin Greladalej czekam. mam S i L
                1
            • I znowu mieliśmy „szczęście” chłopaki z tymi skami po 1846 i 43… :D
              2
              • Ja na zero wyskoczyłem. Zbyt wcześnie w S się ubrałem.Bo może to tylko test poziomu i wybicie.
                1
              • Artur Kaczalbo teraz ubieranie w Lki dalej i przyszly tydzien lawina.
                0
              • jest taka szansa. Lepiej być na zero niż w monitor stukać żeby spadło :P
                0
            • Jako ciekawostkę: ruch od 1836,6 do 1831,6 trwał poniżej 5 sekund. Wszystko już zautomatyzowane ...chyba nikt nie gra "z ręki" zleceń już:-)
              0
              • tak samo szybko uroslo na automatach i tak samo szybko spadło:)
                0
            • Te Wasz złoto fikcyjne przegoni platyna jeszcze chwila. Ta co jest w ręku..
              3
              • Przegladneliśmy forum , troche wstecz i okazuje sie że wieksza aktywność na forum była przed świetami i w sylwestra niż ostatnio heh;)
                6
                • czuje, ze moglibyście zostać kolegami
                  0
                • Tylko czujesz , a mnie trzeba jeszcze do tego przekonać ;)
                  0
                • Widać że chłop tyra na 3zmianówce , który dla akceptacjii danej grupy społecznej wbił by Ci nóż w plecy przy pierwszej lepszej okazjii, byle by go poklepali po plecach.
                  0
              • chyba promocja się skończyła jeżeli nie odbije w dół to może odpalić się rakieta
                6
                • rakieta w dol
                  8
              • Złoto wyraźnie che rosnać i che ustanowić dosć wysoki dołek. Wygląda to tak jakby wracało do szczytów z 2020 roku.
                6
                • Grzegorz Kubikczyli czytanie wykresu w lewo ok.
                  1
                • Inflacja w Niemczech wysoka. Odczyty z kondycji gospodarek pokazują jak jest, S&P500 moze spadać.
                  0
                • Ja bym się nie zdziwił jakby się tak pogibało do następnego czwartku.
                  0
              • Ja tak profilaktycznie tylko zapytam... Gdzie jest ten pan od prognoz,, już za tydzień 1500! Już tylko w dół....! Śmieszą mnie co co mają pozycje na L.... "Widzieliście go może? :) :D
                3
                • Damian Majewski No ja mam kapitał na zabezppieczanie moich pozycji na sell do 1875 ... potem musze zammykac  ze strata.. Scenariusz do 1860 i korekta odpowiada i mi i Tobie :-)
                  2
                • Marcin to tylko mi to tylko moje zdanie, nie jestem fachowcem i mogę się mylić ale tak, korekta będzie dla nas obojga satysfakcjonujaca :) zobaczymy jak będzie, ja mogę sobie planować a życie zrobi swoje... Sam wiszę na kilku wysoko zakupionych pozycjach i też czekam:)
                  1
                • Indeksy odbijać się zaczynają i może być przepompowanie kasy ze złota w akcje. Zeby kupić akcje trzeba kupić $ i automatycznie już widać kurs idzie w górę. Do 15:30 sytuacje się wyklaruje. Takie mam marzenie bo w S się zapoakowałem :P
                  0
              • Jak dla nas złoto od 15grudnia 2021roku do dnia dzisiejszego wzroso o 84$, z jedną głębszą korektą po drodze, szału nie ma ale jednak jest to wzrost a nie spadek o 84🤓🤔
                7
                • Nie wspominając o srebrze, bo to logiczne🤔tam wzrosty mają się nieco lepiej😉
                  5
              • Rok 1980 zloto kosztuje ok 600USD rok 2022 zloto notowane w okolicach 1800USD. ile na przestrzeni 40 lat dodrukowano dolarów?
                2
                • Takich porównań można robić tysiące ale nic z tego nie wynika: wig 20 styczeń 2000= 2300...wig 20 styczeń 2007= 3800...wig 20 styczeń 2021= 2300... złoto styczeń 2000 =270.... złoto styczeń 2021 =1838.... a początku lat 70 złoto kosztowało 35 usd a w 1980 dochodziło nawet do 850,  bitcoin kosztował grosze a teraz 42000 usd  itd....a to wszystko tylko historia
                  1
              • I jak tam , żyjecie?
                1
                • No to tylko dobrać esek teraz... nic prostszego.
                  0
                • A nam podobny wpis nie wszedł heh:)
                  0
                • Dokladnje, lepiej teraz niz 30$ nizej z lewarem x100 haha
                  0
              • OK JA SHORTUJE TERAZ
                0
                • EWENTUALNIE DOKLADAC BEDE ESKI CO 7USD
                  0
                • Ja też.
                  0
              • Jest taki film Wilk z Wall Street, tam główną postać wciskala śmieciowe akcje(wiadomo komu) natomiast na forach wciska się smieciowe poziomy do shortowania( próbuje sie)zastanawiamy sie dlaczego teraz nie ma takiego nacisku na shorty jaki byl w okolicy 1800 i ponizej to zdecydowanie lepszy kurs,heh.
                3
                • za tydzien sroda decyzja w sprawie stop procentowych- ciekawe w która strone wtedy poleci kurs zlota ;)
                  0
                • Osobiście ale tak osobiście, bym przeniósł konsole tak na 4tygodnie , zeby podgotowac rachunki z shortami poniżej 1800;)
                  2
                • Sprzedawali zloto jak byly zapowiedzi podwyzek stop to beda kupowac jak juz zaczna je podwyższać myslac o tym co zrobi fed za pol roku jak gieldy zleca w międzyczasie o kolejne 10-20 proc. czy pozwolą na dalsze spadki akcji?
                  0
              • kciuki lecimy łaskawcy
                1
                  0
              • Pienie poszo 30$w lini prostej😱😵
                2
                • W nocy napewno trochę odpuści
                  5
                  Disclaimer: Fusion Media pragnie przypomnieć, że dane zawarte na tej stronie niekoniecznie zachodzą w czasie rzeczywistym i mogą być nieprecyzyjne. Wszystkie notowania CFD (akcje, indeksy, futures), notowania kryptowalut oraz walut, nie są nam dostarczane przez konkretne giełdy, tylko przez animatorów rynku, a więc ceny mogą być nieprecyzyjne i mogą różnić się od rzeczywistej ceny rynkowej, a co za tym idzie ceny mają charakter orientacyjny i nie są odpowiednie do celów handlowych. Dlatego Fusion Media nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty handlowe poniesione w wyniku korzystania z tych danych.
                  Ani Fusion Media, ani osoby zaangażowane w Fusion Media, nie ponoszą odpowiedzialności za utratę środków i powstałą szkodę w rezultacie informacji i danych zawartych na niniejszej stronie internetowej, włączając w to notowania, wykresy i sygnały kup/sprzedaj. Należy być w pełni poinformowanym o ryzyku i kosztach związanych z obrotem na rynkach finansowych ponieważ jest to najbardziej możliwie ryzykowna forma inwestycji.
                  Angielska wersja tego zastrzeżenia jest wersją główną i obowiązuje zawsze, gdy istnieje rozbieżność między angielską wersją porozumienia i wersją polską.