  • Typ:Towar
  • Grupa:Metale
  • Jednostka:1 uncja troy

Podsumowanie Kontrakty terminowe na złoto

Zamknięcie
1.805,2
Miesiąc
Dec 22
Minimalna zmiana ceny
0,1
Otwarcie
1.804,7
Wielkość umowy
100 uncji troy
Wartość Tick
10
Zakres dzienny
1.799,5-1.816,85
Typ rozliczenia
Efektywne
Symbol bazowy
ZG
Zakres 52 tyg.
1.678,4-2.078,8
Dzień rozliczenia
28.12.2022
Wartość bazowa
1 = $100
1-roczna zmiana
2,22%
Ostatnie rolowanie
31.07.2022
Miesiące
GJMQVZ
Jaki będzie trend na instrumencie: Złoto?
lub
Zagłosuj, aby poznać wyniki!

Aktualności na temat Kontrakty terminowe na złoto

Analiza Kontrakty terminowe na złoto

Powiązane fundusze ETF

Ostatnia
IAU34,09+0,35%2,41M
GLD167,30+0,37%2,03M
SGOL17,21+0,41%371,59K
GLL31,89-0,81%66,74K
UGL55,43+0,82%49,45K

Podsumowanie techniczne

Typ
5 min
15 min
Godzina
Dzień
Miesiąc
Średnie krocząceSprzedajNeutralnyKupKupKup
Wskaźniki techniczneMocne sprzedajSprzedajMocne kupMocne kupSprzedaj
PodsumowanieMocne sprzedajNeutralnyMocne kupMocne kupNeutralny
  • Z dumą mogę powiedzieć, że jestem wśród osób czerpiących korzyści z handlu, właśnie otrzymałem kolejne 8500 dolarów z inwestycji w wysokości 720 dolarów. Poleciłem ją, jest na Face'booku Platforma handlowa J_a_s_m_i_n_e M F_r_a_n_k_i_e
    1
    • Konflikt USA Chiny coraz bardziej realny ciekawe po ile będzie złoto 3000?:)
      1
      • 7600 :-)
        0
      • Ahh no tak pewnie ty też dalej czekasz na 1200:]
        0
    • Piękny dzionek
      0
      • Lecimy do piekła
        4
        • też mi się tak wydaje, mimo wszystko nadal jesteśmy w kanale głównego trendu.
          0
        • Andrzej Europasroda tylko przyspieszy spadek, na pewno bedzie bardzo wysoki odczyt CPI o to ich chodzi, żeby mieć podstawy do kolejnej duzej podwyzki stóp.
          0
        • Eryk Miszczaknie strasz ludzi . co kogo obchodzi co ty czujesz ?
          0
      • im częściej zgłaszam te zasrane spamy tym więcej tego gówna się pojawia...
        0
        • co myślicie o tym ruchu? moim zdaniem początkowa panika wyprzedaż po bardzo dobrych odczytach. następnie uświadomienie sobie że i tak FED nie podniesie mocno stóp by nie zabić gospodarki i teraz realizacja zysków. Takie moje zdanie tylko co teraz dalej. korekta i góra czy lecimy jeszcze głębiej w okolice 1700...🤔
          0
          • Mamy czekać do listopada? :) ludzie przecież to nie ważne czy pójdzie w dół czy w górę (chyba że chcecie kupić fizyka) jak ktoś jest dobry to z każdej sytuacji wyjdzie na plus ja w miesiąc potroilem swój pięcio cyfrowy depozyt nie zawsze przewidując kierunek...
            0
          • Nie chodzi o to żeby czekać do listopada ze sprzedażą tylko o to że w tym okresie się bedzie bardzo dużo działo recesja, Fed, Wybory może covid znowu, kto wie co stanie się na Ukrainie, tajwan(chipy) - nie wiadomo co zrobią Chiny, zerwane łańcuchy dostaw a statystycznie wrzesień październik i listopad to najgorsze miesiące i nie wiadomo czy inflacja odpuści. Jest tak dużo zmiennych i mało stabilnych i jasnych sytuacji że złoto w tym całym chaosie daje największą stabilizację i największe pozytywne perspektywy
            0
          • A to jak najbardziej się zgodzę :) idą naprawdę ciężkie czasy i to co się teraz dzieje to dopiero początek ja już jakiś czas temu zabezpieczyłem się fizykiem :)
            0
        • Jak juz spadlo to teraz wzrośnie :) o podobną wartość czyli pod wieczór z powrotem 1790 ( nie dotyczy błędnego kursu tutaj) Okazja do zakupów.
          1
          • ostatnio wróciło do poziomu wyjścia około 17.00
            0
          • Często tak bywa że około 17 a nawet bardziej bym powiedział 18 odwraca się kierunek
            0
          • tworzy się kolejny kanał spadkowy... mam nadzieję na wzrost ;)
            0
        • chyba te dane o bezrobotnych , to one dobre są :)))
          0
          • Wykres usd/gold do DX. Czy ktoś to widzi jakąś stała negatywną korelacje ( moż oprócz ostatnich paru tygodni)
            0
            • No właśnie, dlatego złoto pięknie sobie radzi skoro nie poszło w dół. SP500 na minusie, crypto szkoda się wogole wypowiadać a niedługo to będzie widać bardzo dobrze, jak na 3cim kwartale USA wejdzie w recesje. Też jestem zaskoczony że złoto tak dobrze sobie poradziło bo oczekiwałem większych spadków
              0
          • jaką stronę polecicie na zakup zlota?
            2
            • Mennica Polska