  • Typ:Waluta
  • Grupa:Główne
  • Bazowa:Euro
  • Kwotowana:US dolar

Podsumowanie EUR/USD

Zamknięcie
1,0195
Kupno
1,0193
Zakres dzienny
1,0189-1,0201
Otwarcie
1,0196
Sprzedaż
1,0197
Zakres 52 tyg.
0,9952-1,191
1-roczna zmiana
-13,35%
Jaki będzie trend na instrumencie: EUR/USD?
lub
Zagłosuj, aby poznać wyniki!

Aktualności na temat EUR/USD - Euro US dolar

Analiza EUR/USD - Euro US dolar

  • Blok po 22 – 4 sierpnia 2022: EUR/USD, Ropa Brent
    • Przezcomparic-

    Widać to po wczorajszych danych Departamentu Energii USA. W poprzednim tygodniu zapasy ropy naftowej w Stanach Zjednoczonych niespodziewanie wzrosły i to aż o 4,47 mln baryłek....

  • EUR/USD – oczekiwanie na NFP?
    • Przezcomparic-

    Chociaż z Gazpromu nie płyną dobre informacje (Rosjanie “tłumaczą się” dlaczego przepustowość Nord Stream I nie wzrośnie), to w dużej mierze rynek jest karmiony “katastroficznymi”...

Podsumowanie techniczne

Typ
5 min
15 min
Godzina
Dzień
Miesiąc
Średnie krocząceMocne kupKupKupSprzedajMocne sprzedaj
Wskaźniki techniczneSprzedajKupSprzedajSprzedajMocne sprzedaj
PodsumowanieNeutralnyKupNeutralnySprzedajMocne sprzedaj
Formacja
Ramy Czasowe
Wiarygodność
Status świecy
Czas odczytu świecy
Wypełnione formacje
Engulfing Bullish1D
404.08.2022
Engulfing Bearish1D
602.08.2022
Morning Doji Star1W
719.06.2022
Morning Star1W
719.06.2022
Doji Star Bullish1W
812.06.2022

EUR/USD Limity

Giełda
Ostatnia
Kupno
Sprzedaż
Obroty
Zmiana%
Waluta
Czas
FX w czasie rzeczywistym
1,01951,01931,019712.5220,00%USD
1,00011,001,000200,00%USD
1,02241,02211,02244+0,04%USD
1,02231,02221,02231.570+0,07%USD
1,02941,02931,02961.426+0,06%
1,021821,018261,0183300,00%USD
Czas: 09 sie 2022, 03:31 (GMT +2:00)
Czas
Wal.
Waga
Wydarzenie
Obecny
Prognoza
Poprzedni
wtorek, 9 sierpnia 2022
07:00
EUR
-284,00M-265,00M
08:00
EUR
33,60%
08:00
EUR
4,30%
08:00
EUR
-0,52B
09:00
EUR
-402,90M160,50M
10:40
EUR
0,687%
10:40
EUR
0,117%
11:30
EUR
0,34%
12:00
USD
89,5089,50
12:00
EUR
-7,36B
14:30
USD
-4,70%-7,30%
14:30
USD
9,50%12,60%
14:55
USD
15,50%
16:00
USD
40,2038,50
17:30
USD
2,96%
18:00
USD
19:00
USD
3,093%
22:30
USD
2,165M
środa, 10 sierpnia 2022
06:30
EUR
-2,30%
07:00
EUR
5,50%
08:00
EUR
0,90%0,90%
08:00
EUR
7,50%7,50%
08:00
EUR
8,50%8,20%
08:00
EUR
0,80%-0,10%
09:00
EUR
11,40%
09:00
EUR
-4,40%1,10%
10:00
EUR
7,90%7,90%
10:00
EUR
0,40%0,40%
10:00
EUR
7,80%
10:00
EUR
8,40%8,40%
10:00
EUR
-1,10%-1,10%
11:00
EUR
3,20%
11:00
EUR
12,50%
11:10
EUR
0,722%
11:30
EUR
1,41%
12:00
EUR
9,10%
12:00
EUR
12:00
EUR
5,90%
12:00
EUR
-631,20M
13:00
USD
5,43%
13:00
USD
1,20%
13:00
USD
208,40
13:00
USD
279,20
13:00
USD
640,60
14:30
USD
0,50%0,70%
14:30
USD
6,10%5,90%
14:30
USD
294,35
14:30
USD
0,20%1,30%
14:30
USD
8,70%9,10%
14:30
USD
296,67296,31
14:30
USD
295,33
14:30
USD
1,37%
14:30
USD
-1,00%
16:00
USD
1,90%1,80%
16:00
USD
0,90%0,50%
16:30
USD
-0,40M4,467M
16:30
USD
-0,174M
16:30
USD
2,214M
16:30
USD
0,926M
16:30
USD
-0,076M
16:30
USD
-0,033M-2,40M
16:30
USD
-0,366M
16:30
USD
0,023M
16:30
USD
0,90%-1,20%
16:30
USD
-0,417M0,163M
17:00
USD
0,70%
18:00
USD
49,50
19:00
USD
2,96%
20:00
USD
-194,00B-89,00B

Banki centralne

Kurs Bieżący0,50%
PrezesChristine Lagarde
Kurs Bieżący2,50%
PrzewodniczącyJerome H. Powell

Przeglądarka walut

  • Nigdy nie sądziłem, że inwestowanie w kryptowaluty może być tak opłacalne. Zacząłem od 1000 $ i zarabiam 6000 $ w ciągu tygodnia, wszystko dzięki panu Davies↗️murray_➡️ crypto_trad➡️erowi na insta🌏gramie
    0
    • Handel wiąże się z wieloma szczegółami technicznymi i strategiami, ale bankowość w stylu pana Justina przyniosła wiele zysków w ciągu 4 tygodni sesji handlowych.Kredyty dla niego. JUSTIN ROBERT on Face📄book lub what's👤App👉 44 736-203-3067 do celów klinicznych. Jego strategie poradnictwa i plany wykonania są całkiem fantastyczne
      0
      • Wow someone just mentioned Harriet j Hodson I know of that woman have been hearing so much about har but haven't got in touch with har yet Whats🌎app:+1(214)898-4365
        0
        • Handel był bardzo łatwiejszy z pomocą Tessy Greg, zainwestowałam 3000 $ i uzyskałam zwrot w wysokości 70 000 $ w 14 dni handlu. Wyślij wiadomość na facebook'u ➡️ Tessa. Greg jeśli chodzi o twoje zainteresowanie handlem, poprowadzi cię co tydzień w celu osiągnięcia dobrego zysku....
          1
          • Obecnie powiększam swój portfel o jego sygnały handlowe, ponieważ są one dokładne i zapewniają stałe zarobki. Cotygodniowe transakcje to to, co z nim robię i zarabiam 30k tygodniowo z jego platformy inwestycyjnej. oficjalne_georgefx_parker1 @intas⚓⚓gram
            1
            • dali ile mam czekać na kurs 1.05 :/
              0
              • Nie doczekasz się euro upada i zwijają interes
                0
              • Bledne myslenie, USA już dawno powinno upaść, historia zatacza koło cesarstwo rzymskie tez upadło bo było za duże i scentralizowane, centralizacja jest najgorsze dla każde kraju i tak jest ze stanami, Chiny i Rosja i inni już pracują nad odejściem od dolara, Europa pewnie nie w takiej formie jak teraz ale ma większe szanse niż stany, spójrz chociażby na liczby ludności i zadluzenie na osobe….. usa upadlo juz dawno i jest sztucznie trzymane na kredycie ktory nigdy nie zostanie splacony
                1
            • Co dzisiaj panowie?
              0
              • Co ty za automat masz?
                0
              • Własny, autorski.
                0
              • możesz się nim pochwalić
                0
            • witam. pytanie do starszych kolegów/ koleżanek. Czy dobrze zaobserwowałem, iż jak Jankesi zaczynają zabawę, to dążą aby kurs zjechał jak najniżej, a Europa podbija głównie rano/do południa. Azja raczej neutralna..
              0
              • W tych godzinach giełdy u nich są otwarte.
                0
              • rób tak to będziesz bogaty.
                0
            • a tu co się stało? taki spadek?
              1
              • Pawel Pp  Dobre!
                0
              • 0
              • też mi się to podoba
                0
            • i jak to dzisiaj widzicie???
              0
              • 0
              • Mariusz KarelkoWliczone w cenę hahaha.
                0
              • I tak miałem shorta, więc do przodu.
                0