  • Typ:Waluta
  • Grupa:Główne
  • Bazowa:Euro
  • Kwotowana:US dolar

Podsumowanie EUR/USD

Zamknięcie
1,131
Kupno
1,1342
Zakres dzienny
1,1301-1,1359
Otwarcie
1,1311
Sprzedaż
1,1346
Zakres 52 tyg.
1,1185-1,2267
1-roczna zmiana
-6,6%
Jaki będzie trend na instrumencie: EUR/USD?
lub
Zagłosuj, aby poznać wyniki!

Typ
5 min
15 min
Godzina
Dzień
Miesiąc
Średnie krocząceMocne kupMocne kupKupMocne sprzedajMocne sprzedaj
Wskaźniki techniczneKupNeutralnyMocne kupMocne sprzedajMocne sprzedaj
PodsumowanieMocne kupKupMocne kupMocne sprzedajMocne sprzedaj
Formacja
Ramy Czasowe
Wiarygodność
Status świecy
Czas odczytu świecy
Wypełnione formacje
Engulfing Bearish1M
7Cze. '21
Engulfing Bearish1D
2517.12.2021
Three Inside Down Bearish30
3521.01.2022 04:30
Three White Soldiers15
3521.01.2022 13:15
Doji Star Bullish1M
43Cze. '18

EUR/USD Limity

Giełda
Ostatnia
Kupno
Sprzedaż
Obroty
Zmiana%
Waluta
Czas
FX w czasie rzeczywistym
1,13441,13421,134669.516+0,30%USD
1,13521,13511,135314.035-0,01%USD
1,1351,13481,13584+0,26%USD
1,13551,13541,135618.930+0,26%USD
1,13881,13841,13864.699+0,29%
1,201640,000,0000,00%USD

Banki Centralne

Kurs Bieżący0,00%
PrezesChristine Lagarde
Kurs Bieżący0,00%-0,25%
PrzewodniczącyJerome H. Powell

Przeglądarka walut

  • Doszlismy do1.1345  I chyba powoli cofamy sie.Juz bylo 1.1338
    0
    • Chyba cofy sie?
      0
      • Mysle,ze dojdziemy do1.1345,1.1350 I zjazd moze nawet do 1.1300.Ale ze znakiem zapytania.
        0
        • myślę nad zaryzykowaniem jeszcze raz longa, do godziny dam odpowiedź czy się zdecydowałem czy nie.
          2
          • okej, postanowiłem że zaryzykuje tego longa, jezeli uda mi się wejść jakoś niżej. powiedzmy na 1.1315-20. Ze stop losem pod dołkiem z nocy.
            0
        • co dzisiaj obstawiacie góra czy dół ?
          1
          • myślicie że dzisiejsze przemówienia Europejskiego Prezesa Centralnego Banku może wpłynąć na dzisiejszy kurs ?
            0
            • Wroci,wroci
              0
              • Obecnie 1.1301 lecimy na1.1285.Moze jeszcze rano zobaczycie ten poziom:)))
                0
                • wybiło mam nadzieję że wróci
                  0
              • Co tu tak tloczno teraz sie zrobilo.?Idzcie spac, jak wczesnie to nie bylo nikogo zeby zrobic prognoze.
                0
                • I co mamy 1.13.:)))
                  0
                  • czas na zakupy :)
                    3
                    • Ehh a ja się zawahałem ze sprzedażą na górze. Narazie po za rynkiem nadal. Bo mi pokazuje że w krótkim terminie powinniśmy mocno iść w górę, ale osobiście uważam że główny trend, to nadal trend spadkowy. I tak jestem rozerwany pomiędzy opcjami, więc wolę z boku se zostać.
                      0
                    • Lukasz Furmaniak umęczyła mnie ta para (też patrze tylko z boku)
                      0
                    • Kris Krisowski  Witaj Kris,milo Cie tu widziec.
                      0
                  • Lecimy na 1.1313.Nie ma mocnych.:)
                    2
                    • Lecimy. na 1.1313.Nie ma mocnych.:)
                      2
                      • 1,1380 wróci czy przebije...
                        6
                        • do góry jeszcze 1,1355 lub 1,1367
                          1
                          • ja to bym chciał nawet i wyżej, bo przedwcześnie wszystkie moje shorty zamknąłem xD
                            4
                        • pierwsze koty za Płoty teraz dołek do poprawki z D1 i kierunek 1.25 :-)
                          5
                          • każda analiza ma prawo na życie. nie obstawiam tak wielkich ruchów.zbyt zmiena polityka w tych czasach jaka może połamać kreski jak i trendy
                            0
                          • Миша СаранчаI to jest wlasciwa puenta, analizujemy, a nie żygamy na siebie,
                            1
                          • jestem tego samego zdania :-)
                            0
                        • Dzienna świeca wygląda dobrze na spadki,ale pewnie zrobią jakąś nie dużą korekte, rsi 80 na h1 i 70 na h4
                          0
                          • Ćześć, napiszcie mi jak to się dzieje gdy większa liczby graczy sprzedaje, to idzie w dół, jak kupije to idzie w górę, a jak zamyka sprzedaż lub kupno to co wtedy?
                            0
                            • zamknięcie kupna = sprzedaż, zamknięcie sprzedaży = kupno
                              0
                            • To w sumnie całkiem logiczne, Jak ludzie sprzedają to zwiększa sie volumen sprzedaży a im większy to mamy lepszą pewność że nie zawrócą, dopiero jak maleje wtedy dopiero się trzeba nad tym zastanowić, analogicznie też tak samo jest jak się kupuje.
                              0
                            • Lukasz Furmaniak dziękuje mam się dobrze,
                              0
                          • okej popatrzę co i jak się będzie działo jutro. Jak wspominałem w niedzielnym wpisie. Jeżeli trend spadkowy bedzie bardzo mocny to możliwe że wejdę w shorty z powrotem, bez czekania na odbicie. Zobaczymy co to jutro siębędzie działo i wtedy dam znać.
                            2
                            • ja bym celował 1.1333.to tylko moje zdanie
                              1
                              • dobry strzał!
                                1
                            • dobra, zaryzykuje 6 pozycji na long(1.1364) z celem 1.1420 i stop losem na 15 pipsów czyli 1.1359
                              1
                              • 15, nie zły klawisz wcisnąłem, 1.1349, czyli już prawie trafiony :-(
                                1
                              • To sie Lukaszu pomylilismy nie piereszy raz i nie ostatni🤗
                                0
                              • no pewnie, tym razem było ze stop lossem bo uważam trend spadkowy za trend główny, ale za chiny nie sądziłem że tak to dzisiaj przyduszą.
                                0
                            • Moje założenie: z poziomu 1,1360 juz nie powinien zejść niżej. Teraz trochę się pobuja ale obstawiam górę .
                              2
                              • dobra, zamykam wszystko i czekam 1.1373
                                1
                                • Z tego co wyczytałem kierunek jest i testowanie 13,70 i tu bedzie sygnał gdzie to jedzie dalej
                                  1
                                  • 1,370*
                                    2
                                • To ja na tym poziomie małe sell biorę :-)
                                  1
                                  • Lukasz Furmaniak Cześć , szczeże nie zastanawiałem się nad tym, ale poziomy na tą chwile 1,134 - 1,138 , tak naprawde na razie przeważają sprzedający, ale coś powoli zaczynają robić się knoty na h4 no i kręcą się na tym 1.141,  bede obserwował puki co trzymam
                                    0
                                  • bardziej chodziło mi o d1
                                    0
                                  • 1.134-1.138 to strefa w której możemy właśnie zobaczyć nawrotkę do kolejnej próby górki. Osobiście zamykam swoje shorty na 1.1370 i wtedy zobaczę co dalej.
                                    0
                                Disclaimer: Fusion Media pragnie przypomnieć, że dane zawarte na tej stronie niekoniecznie zachodzą w czasie rzeczywistym i mogą być nieprecyzyjne. Wszystkie notowania CFD (akcje, indeksy, futures), notowania kryptowalut oraz walut, nie są nam dostarczane przez konkretne giełdy, tylko przez animatorów rynku, a więc ceny mogą być nieprecyzyjne i mogą różnić się od rzeczywistej ceny rynkowej, a co za tym idzie ceny mają charakter orientacyjny i nie są odpowiednie do celów handlowych. Dlatego Fusion Media nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty handlowe poniesione w wyniku korzystania z tych danych.
                                Ani Fusion Media, ani osoby zaangażowane w Fusion Media, nie ponoszą odpowiedzialności za utratę środków i powstałą szkodę w rezultacie informacji i danych zawartych na niniejszej stronie internetowej, włączając w to notowania, wykresy i sygnały kup/sprzedaj. Należy być w pełni poinformowanym o ryzyku i kosztach związanych z obrotem na rynkach finansowych ponieważ jest to najbardziej możliwie ryzykowna forma inwestycji.
                                Angielska wersja tego zastrzeżenia jest wersją główną i obowiązuje zawsze, gdy istnieje rozbieżność między angielską wersją porozumienia i wersją polską.