  • Typ:Waluta
  • Grupa:Podrzędne
  • Bazowa:Euro
  • Kwotowana:Jen japoński

Podsumowanie EUR/JPY

Zamknięcie
136,34
Kupno
136,44
Zakres dzienny
135,85-136,73
Otwarcie
136,32
Sprzedaż
136,52
Zakres 52 tyg.
124,38-140,04
1-roczna zmiana
2,56%
Jaki będzie trend na instrumencie: EUR/JPY?
lub
Rynek jest obecnie zamknięty, głosowanie jest możliwe wyłącznie w godzinach funkcjonowania rynku.

Aktualności na temat EUR/JPY - Euro Jen japoński

Analiza EUR/JPY - Euro Jen japoński

Podsumowanie techniczne

Typ
5 min
15 min
Godzina
Dzień
Miesiąc
Średnie krocząceMocne kupMocne kupMocne kupMocne kupMocne kup
Wskaźniki techniczneMocne kupMocne kupMocne kupMocne kupMocne kup
PodsumowanieMocne kupMocne kupMocne kupMocne kupMocne kup
Formacja
Ramy Czasowe
Wiarygodność
Status świecy
Czas odczytu świecy
Wypełnione formacje
Three Inside Up1D
2128.04.2022
Doji Star Bearish5H
2123.05.2022 12:00
Morning Star1M
31Paź. '19
Three Outside Up1H
3426.05.2022 12:00
Engulfing Bullish1H
3526.05.2022 11:00

Banki centralne

Kurs Bieżący0,00%
PrezesChristine Lagarde
Kurs Bieżący-0,10%
PrzewodniczącyHaruhiko Kuroda

Przeglądarka walut

  • Perhaps trading involves a lot of technicalities and strategies but banking with Ethan M Corey strategy ı earned 7btc in 5 weeks of tradıng sessions.Credits to him Ethan M. Corey on Face🗨️book..
    0
    • Dobrze, że trudno zdecydować się na właściwym rynku w tym sezonie, to będzie bardziej mądry, aby inwestować i zarabiać z zautomatyzowanego protokołu zarządzać wysokie ryzyko inflacji i zatrzymać do 970% Rio, jestem obecnie na czwartym handlu z moim Jason Expert Connor i My portfela wzrosła do $ 42.000, widzieliśmy najlepszy sposób tworzenia pasywnego dochodu pomimo upadku krypto waluty inwestycyjnej z właściwego źródła jest najlepszym sposobem, aby przejść. Wpisz go na face`book 👉Jason Connor i poprzez Co 👥sApp [+1 (713) 966-6339)
      0
      • DÉMARRER UN INVESTISSEMENT EST EN RÉALITÉ TRÈS FACILE LE SEUL PROBLÈME EST DE TROUVER LE BON POUR VOUS, LA FONCTIONNALITÉ CHANGE ET NOUS DEVONS TOUS CHANGER AVEC ELLE AUSSI... 👇 📳 👇 VISITEZ [ ANTONIA GRIFFIN ] À FACE 👉 RÉSERVEZ POUR VOTRE MEILLEUR INVESTISSEMENT TRADING
        0
        • 133,049-137,200
          0
          • Strzelałem
            0
        • jak przebije 128.265. bedziemy miec 128.379 pewne
          0
          • myślę że prędzej do 136 doleci niż w dół, z resztą zawsze po rekomendacji idzie w drugą stronę ;)
            0
            • Kupiłem na buy i teraz mam -140$, wie ktoś jak z tego wybrnąć?Przez brak dostawy prądu nie miałem możliwości tego sprzedać na czas.
              0
              • masz ustawiony SL? Jeśli tak to trzymaj, nic innego nie można zrobić. Moim zdaniem niedługo będzie wybicie w górę i myślę że będzie atakować wpierw 133, przebije i pójdzie wyżej
                0
            • Zapraszamy Gorąco i Serdecznie do prężnie rozwijającej się grupy na której dzielimy się swoimi prognozami/analizami, spekulacjami na rynkach walut, surowców, indeksów, akcji. Zapraszamy wszystkich inwestorów tych mniej, średnio jak i bardzo zaawansowanych do wspólnych dyskusji i nie tylko. Więcej odnajdziecie na grupie która odnajdziecie na FB "TraderX Analizy i Strategie FOREX" Zapraszamy ;)
              0
              • ja jestem za longiem w średnim terminie co wy na to
                0
                • Jestem na buy na ogromnym minusie, jak myślicie wzrośnie ta para walutowa czy muszę liczyć się z wielką stratą
                  0