Kontrakty terminowe na gaz ziemny - Sie. '22 (NGQ2)

5,620
+0,196(+3,61%)
  • Zamknięcie:
    5,424
  • Kupno/Sprzedaż:
    5,616/5,628
  • Zakres dzienny:
    5,590 - 5,950
  • Typ:Towar
  • Grupa:Energia
  • Jednostka:1 milion brytyjskich jednostek termicznych

Podsumowanie Kontrakty terminowe na gaz ziemny

Zamknięcie
5,424
Miesiąc
Aug 22
Minimalna zmiana ceny
0,001
Otwarcie
5,647
Wielkość umowy
10.000 MMBtu
Wartość Tick
10
Zakres dzienny
5,59-5,95
Typ rozliczenia
Efektywne
Symbol bazowy
NG
Zakres 52 tyg.
3,52-9,664
Dzień rozliczenia
27.07.2022
Wartość bazowa
1 = $10000
1-roczna zmiana
53,51%
Ostatnie rolowanie
26.06.2022
Miesiące
FGHJKMNQUVXZ
Jaki będzie trend na instrumencie: Gaz ziemny?
lub
Rynek jest obecnie zamknięty, głosowanie jest możliwe wyłącznie w godzinach funkcjonowania rynku.

Aktualności na temat Kontrakty terminowe na gaz ziemny

Analiza Kontrakty terminowe na gaz ziemny

Powiązane fundusze ETF

Ostatnia
BOIL43,46+3,23%3,88M
KOLD38,38-4,10%3,59M

Podsumowanie techniczne

Typ
5 min
15 min
Godzina
Dzień
Miesiąc
Średnie krocząceMocne sprzedajMocne sprzedajMocne sprzedajMocne sprzedajKup
Wskaźniki techniczneMocne sprzedajMocne sprzedajMocne sprzedajMocne sprzedajKup
PodsumowanieMocne sprzedajMocne sprzedajMocne sprzedajMocne sprzedajKup
  • Witajcie, Ja tam trzymam L do Października:)
    1
    • Ja też, gaz nie będzie tani, uruchomią gazoport to będzie góra
      0
    • Popieram opinię...Ja mam trochę do odrobienia,,,🤣 także moja L od 5.37 wygląda super jak narazie... Pozdrawiam 👍
      0
    • Marcinie ale po ostatniej stracie wszedłeś teraz w long na odrobienie za mała kwotę czy jeszcze grubiej jak poprzednio?
      0
  • trzymam long do czwartku do 16, po16 short
    0
    • Kamil Pełczyński teraz z tobą się nie zgodzę jak dla mnie gaz góra ropa góra trzymam się swojego planu które są związane z lukami cenowymi a 200zl za analizę która może okazać się felerna jak dla mnie za drogi jestes.
      0
      • Znajac zycie ze w poniedzialek juz mnie zaczna krytykować jak będą wzrosty bo jak pisze ze do piątku spadnie ale hu... w poniedzialek sie matorzy wlacza jak tak twoje S :) juz to czuje ;
        2
      • Kamil będą wzrosty na gazie 6.425 jedna luka potem spadnie zamknąć Luke z dziś proste i logiczne tak właśnie działa rynek gazu może nie gram długo bo tylko 2.5 roku ale sporo na błędach się nauczyłem powtarzam najpierw góra potem dół
        1
      • Kamilu naprawdę nikogo nie obchodzi ile tysięcy postawiłeś, jeszcze jakbyś pisał jaki procent depozytu to coś by to mówiło tym którzy w ogóle chcą czytać. A druga kwestia jest taka że jeśli prognozujesz wzrosty w pierwszej połowie przyszłego tygodnia to po jaka ch.ole. już jesteś w S?
        0
    • mareczku dzieki za info potwierdzajace. jestes w stanie dotrzec czy to sa gazowce krazace na pusto i czekajace ? cos przebąkuja ze wrzesien ma byc niby czesciowe uruchomienie. zglebisz to? kto jak nie Ty nasz morski wilk. no ja tez kopie za info ale takie raporty nt prognoz ruchu morskiego sa najczesciej platne. 30 powiadasz. czyli kolo 100 bcf. tyle wykoncypowac umiem. i moj nos podpowiada mi ze one tam czekaja;)))
      0
      • Jedna rzecz mnie zastanawia. Dzisiejsza luka wzrostowa otworzyła nam wyżej nie tylko świece dzienna ale i świece miesięczną... mocny sygnał, że cała świeca miesięczna za lipiec będzie jednak wzrostowa. Historycznie nie znalazłem świecy miesięcznej która po otwarciu luką wzrostowa zamknęła by się jako spadkowa
        1
        • Historycznie na gazie
          0
        • byla niejedna taka swieca. tylko pare lat wstecz
          0
      • cezariusz bawełna uklepala już dołek h4 wygląda dobrze
        0
        • Oj nie wiem nie wiem raczej jeszcze poczekałbym na jeden dołek, pozostanę wierny swojej strategii i zaczekam na retest, trochę się to przeciąga więc retest będzie niżej niz 90 dolców dopiero tam chciałbym grać L ale jeszcze zobaczę co przyszły tydzień pokaże, trzeba być cierpliwym
          0
      • Pisac na email perla_091@o2.pl zorganizuje live na którym wszystko wytłumaczę wpisowe 200 zl.Live bedzie prywatny .
        6
        • Napisalem prognoze na następny tydzień za free jak nie wierzysz w S moge ci dać rady za 2 tygodnie
          1
        • Proponujesz czekać konkretnie na jakiś poziom? Bo nie wiem czy w poniedziałek lub wtorek coś się
          0
        • Ja trzymam caly tydzien S nie bede spekulował;)
          1
      • Teraz 3.30 % plus na ropie 4 % na gazie mozna mozna :)
        2
        • zamykasz dziś S ? L do zapasów?
          0
        • Po co mam zamykać zeby znowu w poniedzialek otworzyć? Glupienpytanie
          3
      • Gaz w dol ropa w gore czy tak nie jest ???? Chcecie prognozy piszcie na email perla_091@o2.pl
        4