  • Typ:Towar
  • Grupa:Energia
  • Jednostka:1 baryłka

Podsumowanie Kontrakty terminowe na ropę Brent

Zamknięcie
96,65
Miesiąc
Oct 22
Minimalna zmiana ceny
0,01
Otwarcie
96,44
Wielkość umowy
1.000 baryłek
Wartość Tick
10
Zakres dzienny
93,01-98,36
Typ rozliczenia
Efektywne
Symbol bazowy
Zakres 52 tyg.
64,6-139,13
Dzień rozliczenia
31.08.2022
Wartość bazowa
1 = $1000
1-roczna zmiana
36,29%
Ostatnie rolowanie
24.07.2022
Miesiące
FGHJKMNQUVXZ
Jaki będzie trend na instrumencie: Ropa Brent?
lub
Zagłosuj, aby poznać wyniki!

Aktualności na temat Kontrakty terminowe na ropę Brent

Analiza Kontrakty terminowe na ropę Brent

Powiązane fundusze ETF

Ostatnia
BNO30,29+0,43%66,18K

Podsumowanie techniczne

Typ
5 min
15 min
Godzina
Dzień
Miesiąc
Średnie krocząceMocne sprzedajMocne sprzedajSprzedajSprzedajKup
Wskaźniki techniczneMocne sprzedajMocne sprzedajKupMocne sprzedajMocne kup
PodsumowanieMocne sprzedajMocne sprzedajNeutralnyMocne sprzedajMocne kup
  • To teraz lecimy na 85$
    0
    • Wszystko jest możliwe jak kiedyś zjazd z prawie 150$
      1
    • Cześć wszystkim. Chciałbym poznać Twoją opinię na temat ropy Brent. Czy teraz poleci w dół, czy jest to chwilowy spadek i poleci w górę ??
      0
    • Pytam bo wrzuciłem 937f że będzie lecieć w dół i nie wiem czy dobrze zrobiłem 🤔
      0
  • Jak myślicie spadki cały dzień czy będzie odbijać?
    2
    • Oby do dna
      1
  • spadnie poniżej 100m?
    0
    • spadnie poniżej 100??
      0
      • Jak sądzicie luka w którą stronę sie otworzy?
        0
        • 80 w zadiegu 2 mcy
          2
          • Oby tylko rosjia nie zmiejszyla wydobycia ropy
            1
            • Jak myślicie, będzie na brencie jeszczwe chociaż 116? czy już tylko spadki przewidziane?
              0
              • Dzisiaj jest taki rollercoaster że nikt nie wie co się wydarzy :) trzeba być gotowym na wszystko
                0
            • Jak myślicie czy masz rząd będzie dopłacać do paliwa tak jak obiecuję?
              3
              • Oby nie
                0
            • Dobrze myślę, że aktualny spadek wynika z decyzji fed o podniesieniu stóp procentowych o 75 punktów i, że jakiś gubernator w którymś stanie zaproponował, żeby na spółki paliwowe nałożyć dodatkowy podatek (od szybkiego wzbogacenia się czy coś w tym stylu)? A może to inny czynnik o tym decyduje?
              1