  • Typ:Waluta
  • Grupa:Główne
  • Bazowa:US dolar
  • Kwotowana:Dolar kanadyjski

Podsumowanie USD/CAD

Zamknięcie
1,2502
Kupno
1,2579
Zakres dzienny
1,2499-1,2586
Otwarcie
1,2502
Sprzedaż
1,2586
Zakres 52 tyg.
1,2004-1,2965
1-roczna zmiana
-0,85%
Jaki będzie trend na instrumencie: USD/CAD?
lub
Zagłosuj, aby poznać wyniki!

Typ
5 min
15 min
Godzina
Dzień
Miesiąc
Średnie krocząceKupMocne kupMocne kupSprzedajSprzedaj
Wskaźniki techniczneMocne kupMocne kupMocne kupMocne sprzedajSprzedaj
PodsumowanieMocne kupMocne kupMocne kupMocne sprzedajSprzedaj
Formacja
Ramy Czasowe
Wiarygodność
Status świecy
Czas odczytu świecy
Wypełnione formacje
Three Inside Up1D
1403.01.2022
Three Inside Down Bearish1W
2029.08.2021
Engulfing Bearish1M
31Cze. '19
Three White Soldiers15
3921.01.2022 12:30
Three Outside Up1M
46Mar. '18

USD/CAD Limity

Giełda
Ostatnia
Kupno
Sprzedaż
Obroty
Zmiana%
Waluta
Czas
FX w czasie rzeczywistym
1,2581,25781,258287.528+0,62%CAD
1,27780,000,0000,00%CAD

Banki Centralne

Kurs Bieżący0,00%-0,25%
PrzewodniczącyJerome H. Powell
Kurs Bieżący0,25%
Prezes Banku CentralnegoTiff Macklem

Przeglądarka walut

  • Target 1,2704
    0
    • Zapraszamy Gorąco i Serdecznie do prężnie rozwijającej się grupy na której dzielimy się swoimi prognozami/analizami, spekulacjami na rynkach walut, surowców, indeksów, akcji. Zapraszamy wszystkich inwestorów tych mniej, średnio jak i bardzo zaawansowanych do wspólnych dyskusji i nie tylko. Więcej odnajdziecie na grupie która odnajdziecie na FB "TraderX Analizy i Strategie FOREX" Zapraszamy ;)
      1
      • Czy tutaj nikt nie pisze ??? Same stare wiadomosci ostatnia październik
        0
        • Krzysztof czyli teraz mamy korekte trendu wzrostowego ?
          0
          • Uważam że jeszcze trzy lata będzie trend wzrostowy a następnie nadejdzie kryzys i usd straci na wartości.
            0
            • Czyli jaki cel usd/cad dlugoterkinowy ?
              0
            • Alert Technicznydlugoterminowy
              0
          • Dzi…. Lec w gore
            0
            • Co myslicie ???
              0
              • Buy do 1.22590
                0
                • Ja bym poczekał, CAD sie umocnił, ale watpie, że taki spadek bedzie dolara
                  0
                  • Panowie warto kupić 1.2362 ?
                    0
                    • to niezły spadek
                      0
                      • Kup kryptowalutę w kilka minut http://foxew.site
                        0
                        • Ojj raczej pojdzie na spadek ?
                          0
                          • to co ,lecimy na górę 😏
                            0
                            • 13370-132970
                              3
                              • dzis wszystkie rynki beda zamkniete??
                                0
                                • Spadek zgodny z wcześniejszymi moimi analizami. Teraz do 1.39000
                                  0
                                  • Patryk Lerat Widzę że na rope też patrzysz :D
                                    0
                                  • Marek Hanusiak To już wiesz dlaczego tu tylko obserwuje :D
                                    0
                                  • Gratuluje Marku trafnej analizy i na zdrowie :D Co prawda nie zająłem pozycji ale zrobiłem kolejny krok w przód i rozrysowałem trafnie swoje bazgroły i w końcu moge napisać, że jestem nowicjuszem, który zrozumiał podstawy hyhy.
                                    0
                                • 1.413966 Powinno zostać przełamane żeby zejść w głębiej w dół do poziomu 1.39000
                                  1
                                  • Jak pisałem 40 min temu, powinniśmy zejść w dół. Warto poczekać na potwierdzenie sygnału na wykresie 30 min.
                                    0
                                    • Pisząc na wykresie 30 min, mam na myśli potwierdzenie kolejnej świecy spadkowej na wykresie 30 min.
                                      0
                                  • analiza na najbliższe godziny.
                                    0
                                    • Wydaje mi się że idziemy pod 1.4303. Patrząc na wksaźniki takie jak RSI, MACD czy STOCH na interwale od GODZINY w dół są na poziomie prawie 80%. Dodatkowo na wykresie 1 godzinnym znaleźliśmy się na średniej 200 dniowej na której cena często zmienia kierunek. Uważam że to dobry moment na zajęcie pozycji na sprzedaj.
                                      1
                                      • Para walutowa USD/CAD w mojej ocenie znajduje sie w trendzie spadkowym. Na skutek taniejącej ropy można stwierdzić że dziś zauważyliśmy podejście ceny ropy naftowej pod poziom 1.4200. Obserwujemy również że od 9h cena nie jest w stanie przełamać oporu na poziomie który zaznaczyłem na wykresie. W mojej ocenie czeka Nas ruch na południe w okolice 1.3770
                                        0
                                        • Pociągnęliśmy trochę do góry, jestem zdania że od 1.4140 może zacząć się spadek do 1.3770
                                          0
                                          • W mojej ocenie nie nastawiałbym się dziś na wzrosty tej pary walutowej. Jesteśmy w trendzie spadkowym. Ten moment jest dobrym momentem na sprzedaj.
                                            0
                                            • Najprawdopodobniej zaczniemy scenariusz spadkowy, bez ponownego wejścia w górę
                                              0
                                              Disclaimer: Fusion Media pragnie przypomnieć, że dane zawarte na tej stronie niekoniecznie zachodzą w czasie rzeczywistym i mogą być nieprecyzyjne. Wszystkie notowania CFD (akcje, indeksy, futures), notowania kryptowalut oraz walut, nie są nam dostarczane przez konkretne giełdy, tylko przez animatorów rynku, a więc ceny mogą być nieprecyzyjne i mogą różnić się od rzeczywistej ceny rynkowej, a co za tym idzie ceny mają charakter orientacyjny i nie są odpowiednie do celów handlowych. Dlatego Fusion Media nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty handlowe poniesione w wyniku korzystania z tych danych.
                                              Ani Fusion Media, ani osoby zaangażowane w Fusion Media, nie ponoszą odpowiedzialności za utratę środków i powstałą szkodę w rezultacie informacji i danych zawartych na niniejszej stronie internetowej, włączając w to notowania, wykresy i sygnały kup/sprzedaj. Należy być w pełni poinformowanym o ryzyku i kosztach związanych z obrotem na rynkach finansowych ponieważ jest to najbardziej możliwie ryzykowna forma inwestycji.
                                              Angielska wersja tego zastrzeżenia jest wersją główną i obowiązuje zawsze, gdy istnieje rozbieżność między angielską wersją porozumienia i wersją polską.