  • Typ:Waluta
  • Grupa:Główne
  • Bazowa:Dolar nowozelandzki
  • Kwotowana:US dolar

Podsumowanie NZD/USD

Zamknięcie
0,6754
Kupno
0,6712
Zakres dzienny
0,6708-0,6759
Otwarcie
0,6755
Sprzedaż
0,6714
Zakres 52 tyg.
0,6701-0,7466
1-roczna zmiana
-6,04%
Jaki będzie trend na instrumencie: NZD/USD?
lub
Zagłosuj, aby poznać wyniki!

Typ
5 min
15 min
Godzina
Dzień
Miesiąc
Średnie krocząceMocne sprzedajMocne sprzedajMocne sprzedajMocne sprzedajMocne sprzedaj
Wskaźniki techniczneMocne sprzedajMocne sprzedajMocne sprzedajMocne sprzedajMocne sprzedaj
PodsumowanieMocne sprzedajMocne sprzedajMocne sprzedajMocne sprzedajMocne sprzedaj
Formacja
Ramy Czasowe
Wiarygodność
Status świecy
Czas odczytu świecy
Wyłaniające się formacje
Hammer Bullish30
Bieżący
Hammer Bullish15
Bieżący
Wypełnione formacje
Engulfing Bearish1D
514.01.2022
Doji Star Bullish1M
6Lip. '21
Engulfing Bearish1M
10Mar. '21

NZD/USD Limity

Giełda
Ostatnia
Kupno
Sprzedaż
Obroty
Zmiana%
Waluta
Czas
FX w czasie rzeczywistym
0,67140,67130,671458.171-0,60%USD
0,67120,67110,671234.384-0,85%USD

Banki Centralne

Kurs Bieżący0,75%
PrzewodniczącyGraeme Wheeler
Kurs Bieżący0,00%-0,25%
PrzewodniczącyJerome H. Powell

Przeglądarka walut

  • Zapraszamy Gorąco i Serdecznie do prężnie rozwijającej się grupy na której dzielimy się swoimi prognozami/analizami, spekulacjami na rynkach walut, surowców, indeksów, akcji. Zapraszamy wszystkich inwestorów tych mniej, średnio jak i bardzo zaawansowanych do wspólnych dyskusji i nie tylko. Więcej odnajdziecie na grupie która odnajdziecie na FB "TraderX Analizy i Strategie FOREX" Zapraszamy ;)
    0
    • witam witam ja dopiero stawiam kroki ale nzd/usd ciekawe jakieś porady?
      0
      • ja myślę ze będzie dolar gramy a wy ?
        0
        • Kiedy odbicie?
          0
          • Myślę, że dzisiaj odbije.
            1
            • 41.16
              2
              • error
                0
              • Dziki Wonszfatal error :D
                0
            • I am so excited I discovered and used Cryptlon.com I think you guys need to use them while they work
              1
              • A ja sprzedałem 4 dni temu był pon barek i opór na Dziennym ,,Byki kupują ,niedźwiedzie sprzedają a świnie idą na rzeź,,
                0
                • Tu widzę mocną górę
                  0
                  • byczo
                    1
                    • Vasko Manov nzdusd https://www.mql5.com/en/charts/8995014/nzdusd-h1-axicorp-financial-services
                      0
                      • Przełamanie wsparcia na poziomie 0.6712 powinno otworzyć drogę w okolice 0.6620.
                        0
                        Disclaimer: Fusion Media pragnie przypomnieć, że dane zawarte na tej stronie niekoniecznie zachodzą w czasie rzeczywistym i mogą być nieprecyzyjne. Wszystkie notowania CFD (akcje, indeksy, futures), notowania kryptowalut oraz walut, nie są nam dostarczane przez konkretne giełdy, tylko przez animatorów rynku, a więc ceny mogą być nieprecyzyjne i mogą różnić się od rzeczywistej ceny rynkowej, a co za tym idzie ceny mają charakter orientacyjny i nie są odpowiednie do celów handlowych. Dlatego Fusion Media nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty handlowe poniesione w wyniku korzystania z tych danych.
                        Ani Fusion Media, ani osoby zaangażowane w Fusion Media, nie ponoszą odpowiedzialności za utratę środków i powstałą szkodę w rezultacie informacji i danych zawartych na niniejszej stronie internetowej, włączając w to notowania, wykresy i sygnały kup/sprzedaj. Należy być w pełni poinformowanym o ryzyku i kosztach związanych z obrotem na rynkach finansowych ponieważ jest to najbardziej możliwie ryzykowna forma inwestycji.
                        Angielska wersja tego zastrzeżenia jest wersją główną i obowiązuje zawsze, gdy istnieje rozbieżność między angielską wersją porozumienia i wersją polską.