CHF/PLN - Frank szwajcarski Polski złoty

4,8253
+0,0075(+0,15%)
  • Zamknięcie:
    4,8178
  • Kupno/Sprzedaż:
    4,8241/4,8264
  • Zakres dzienny:
    4,8159 - 4,8425
  • Typ:Waluta
  • Grupa:Nietypowe - krzyżowe
  • Bazowa:Frank szwajcarski
  • Kwotowana:Polski złoty

Podsumowanie CHF/PLN

Zamknięcie
4,8178
Kupno
4,8241
Zakres dzienny
4,8159-4,8425
Otwarcie
4,8183
Sprzedaż
4,8264
Zakres 52 tyg.
4,1361-4,9908
1-roczna zmiana
13,53%
Jaki będzie trend na instrumencie: CHF/PLN?
lub
Zagłosuj, aby poznać wyniki!

Aktualności na temat CHF/PLN - Frank szwajcarski Polski złoty

Analiza CHF/PLN - Frank szwajcarski Polski złoty

Podsumowanie techniczne

Typ
5 min
15 min
Godzina
Dzień
Miesiąc
Średnie krocząceSprzedajSprzedajSprzedajKupMocne kup
Wskaźniki techniczneSprzedajMocne sprzedajKupSprzedajMocne kup
PodsumowanieSprzedajMocne sprzedajNeutralnyNeutralnyMocne kup
Formacja
Ramy Czasowe
Wiarygodność
Status świecy
Czas odczytu świecy
Wypełnione formacje
Doji Star Bearish1M
5Mar. '22
Engulfing Bearish30
509.08.2022 15:00
Doji Star Bearish1D
927.07.2022
Three Black Crows15
1009.08.2022 15:15
Engulfing Bearish1D
1125.07.2022

CHF/PLN Limity

Giełda
Ostatnia
Kupno
Sprzedaż
Obroty
Zmiana%
Waluta
Czas
FX w czasie rzeczywistym
4,82714,8254,829292.490+0,19%PLN
4,8180,000,0000,00%PLN
4,864,864,869-0,13%
5,015,015,0200,00%

Banki centralne

Kurs Bieżący-0,25%
PrzewodniczącyThomas Jordan
Kurs Bieżący6,50%
PrzewodniczącyAdam Glapiński

Przeglądarka walut

  • w górę działa bo zaraz frankowicze płacą mini ratke buhahaha
    0
    • Mam jedno pytanko. Na franku za S-kę wartą 250 zł dodają swap + 1 PLN. Czy to oznacza, że jeśli otworzę S-kę za 250 000 zł, to co dzień będą mi dopłacać 1000 złotych? I jeżeli kurs się nie zmieni, to po miesiącu wypłacę 250 000 plus 30 000 za swap minus 330 złotych za spread? Jest tu jakiś haczyk? Chyba nie może być tak kolorowo.
      1
      • Tu na każdym kontrakcie jest codzienne rozliczenie nie ważne czy s czy l, jeśli kurs na s leci w dół to zarabiasz a jeśli w górę to musisz dopłacić, zarabia l.
        0
    • 6-miesięcy temu pisałem że przekroczy magiczne 5zł ale to dopiero w listopadzie po załamaniu rynku paliw stałych oraz stopy procentowe wyszczelą na 18/ a do tego Szwajcarzy podniosą stopki o 1.8/. i gotowe 5-5.04zł z 1 CH. Pozdrawiam.
      2
      • Interwencja NBP ?
        2
        • Pewnie tak aby pokazać że na milimetr inflacja niższa.
          0
        • mysle ze nie było interwencji
          1
      • drozsze od euro. niezle..
        0
        • Bardzo ciekawe doświadczenie.
          0
        • Bardzo ciekawe doświadczenie.
          0
      • pieknieeeee kiedy 5 pln za 1 chf??? obstawiam że koniec lipca a wy???
        6
        • sierpień 🤔
          1
        • Piotr Piotrchyba jednak wcześniej 😀😀😀
          1
        • juz nie dlugo
          1
      • Testujemy linie oporu 4,67. Przebijemy i to the m00n (5) - łapka w górę, odbijemy się i w dół - łapka w dół.
        9
        • Oczywiście, ze pojdzie w gorę. Tym bardzej, ze Szwajcaria niebawem znow podniesie stopy.
          2
        • Adam podniesie chyba pierwszy.
          2
        • Zapewne :) ale umocnienie złotówki potrwa krocej niź franka.
          1
      • Tak bez zapowiedzi i to w święto. Nieładnie.
        0
        • pieknie
          0
          • stało się... !!!!!!!!!!! co na to kredytobiorcy https://pl.investing.com/news/forex-news/bank--szwajcarii-nieoczekiwanie-podnosi-stope-procentowa-o-50-pb-chfpln-2-326516
            4
            • No nie wesoła mają sytuacji ale jak się słucha polityków o przewalutowaniu to teraz gorzko będą płacić za naiwność.
              0
            • A u nas tyle podwyżek stóp i nic - jak Oni to robią?
              0