Kontrakty terminowe na platynę - Paź. '22 (PLV2)

876,40
-18,90(-2,11%)
  • Zamknięcie:
    895,3
  • Kupno/Sprzedaż:
    875,60/877,20
  • Zakres dzienny:
    850,30 - 890,30
  • Typ:Towar
  • Grupa:Metale
  • Jednostka:1 uncja troy

Podsumowanie Kontrakty terminowe na platynę

Zamknięcie
895,3
Miesiąc
Oct 22
Minimalna zmiana ceny
0,1
Otwarcie
885,75
Wielkość umowy
50 uncji troy
Wartość Tick
5
Zakres dzienny
850,3-890,3
Typ rozliczenia
Efektywne
Symbol bazowy
PL
Zakres 52 tyg.
850,3-1.196,7
Dzień rozliczenia
27.10.2022
Wartość bazowa
1 = $50
1-roczna zmiana
-19,19%
Ostatnie rolowanie
26.06.2022
Miesiące
FJNV
Jaki będzie trend na instrumencie: Platyna?
lub
Rynek jest obecnie zamknięty, głosowanie jest możliwe wyłącznie w godzinach funkcjonowania rynku.

Aktualności na temat Kontrakty terminowe na platynę

Analiza Kontrakty terminowe na platynę

Podsumowanie techniczne

Typ
5 min
15 min
Godzina
Dzień
Miesiąc
Średnie krocząceMocne kupKupNeutralnyMocne sprzedajMocne sprzedaj
Wskaźniki techniczneMocne sprzedajMocne kupKupMocne sprzedajMocne sprzedaj
PodsumowanieNeutralnyMocne kupNeutralnyMocne sprzedajMocne sprzedaj
  • FB: "TraderX Analizy i Strategie FOREX" traderx.biz.pl
    0
    • góra
      0
      • Zerowe zainteresowanie tym metalem. Dlaczego?
        0
        • Jakoś tak spada i spada. Choć teraz wygląda na małe odbicie
          0
      • Fajna aplikacja
        0
        • Dobra cena. Zobaczycie zamiennik palladu...
          0
          • Co dalej, jak sądzicie ?
            0
            • kurczę też się zastanawiam
              1
            • 1
          • Jeszcze chwila i przebije złoto...
            0
            • no i powrót pod 1040?
              1
              • Czy ktos wie co spowodowało taki wzrost na platynie od 14, czy to zapowiedż ataku na szczyt
                0
                • Ja inwestując w platynę sugerowałem się wpisami ze strony stooq,ostatni z 31-01,o kończącej się korekcie.Wtedy kupiłem kontrakty w dużej ilości.Polecam poczytać na wymienionej stronie artykuły.
                  0
                • Dzięki, poczytam,
                  0
                • To dopiero początek wzrostu...
                  0
              • Teraz przygladam sie pszenicy, platyna juz dala zarobic ostatnio
                1
                • Platyna dopiero da zarobić,-z pszenicą może być różnie ,tu trzeba brać ,pogodę,zasiewy,export z rosji,usa.
                  0