Kontrakty terminowe typu futures na ropę WTI - Lip. '22 (CLN2)

109,91
-0,38(-0,34%)
  • Zamknięcie:
    110,29
  • Kupno/Sprzedaż:
    109,87/109,94
  • Zakres dzienny:
    108,61 - 110,43
  • Typ:Towar
  • Grupa:Energia
  • Jednostka:1 baryłka

Podsumowanie Kontrakty terminowe typu futures na ropę WTI

Zamknięcie
110,29
Miesiąc
Jul 22
Minimalna zmiana ceny
0,01
Otwarcie
110,43
Wielkość umowy
1.000 baryłek
Wartość Tick
10
Zakres dzienny
108,61-110,43
Typ rozliczenia
Efektywne
Symbol bazowy
Zakres 52 tyg.
61,74-130,5
Dzień rozliczenia
20.05.2022
Wartość bazowa
1 = $1000
1-roczna zmiana
72,96%
Ostatnie rolowanie
15.05.2022
Miesiące
FGHJKMNQUVXZ
Jaki będzie trend na instrumencie: Ropa WTI?
lub
Zagłosuj, aby poznać wyniki!

Aktualności na temat Kontrakty terminowe typu futures na ropę WTI

  • Kontrakty terminowe na ropę naftową spadły
    • PrzezInvesting.com-

    Investing.com - Kontrakty terminowe na ropę naftową spadły w poniedziałek.Na giełdzie: Giełda Towarowa w Nowym Jorku w momencie pisania, Kontrakty terminowe na ropę naftową za...

  • Kontrakty terminowe na gaz ziemny wzrosły
    • PrzezInvesting.com-

    Investing.com - Kontrakty terminowe na gaz ziemny wzrosły w poniedziałek.Na giełdzie: Giełda Towarowa w Nowym Jorku w momencie pisania, Kontrakty terminowe na gaz ziemny za lipiec...

Analiza Kontrakty terminowe typu futures na ropę WTI

Powiązane fundusze ETF

Ostatnia
SCO4,57-1,30%6,47M
USO81,97+0,39%2,93M
UCO176,39+1,17%745,88K
OIL35,15+0,37%51,43K
USL40,35+0,62%46,96K
OILNF284,00+0,71%715

Podsumowanie techniczne

Typ
5 min
15 min
Godzina
Dzień
Miesiąc
Średnie krocząceKupKupMocne kupKupMocne kup
Wskaźniki techniczneSprzedajMocne kupNeutralnyMocne kupMocne kup
PodsumowanieNeutralnyMocne kupKupMocne kupMocne kup
  • dzisiaj robię sobie wolne, kawusia i będę z wami ropy pilnował, żeby gdzieś na lewiznę nie poszła:)
    0
    • Ruchy gruby bo tu ludzie czekają!
      1
      • Może Ci podeślemy dvd z Chodakowską? Tylko żeby Cię ręka nie rozbolała 😂
        0
      • Ku.. a ale nie w tą stronę!
        0
    • Łuki - myślisz że jeszcze dziś podbije w granice 111?
      1
      • Myślicie, że domkna i spadamy?
        2
        • Mnie wczoraj od fajek i kawy szczochrało
          0
        • 🤣
          0
        • Ola Piotrowskamasz na myśli dzisiejsze przemówienia wieczorne ?
          0
      • 108,6 to dołek dnia dzisiejszego ?
        0
        • Stasiek Paluch coś czuję, że trzeba poczekać na czwartek :)
          0
        • Dlaczego?
          0
        • Paweł Grycpowinno ebnąć niżej
          0
      • no tak trzeba domknąć lukę :))
        1
        • coś mi się wydaje że jeszcze raz 111 i wtedy lawina
          0
          • to już chyba nie te czasy żeby lawiny schodziły. No chyba, że w czwartek. Raczej stopniowo w dół przez parę dni. Z H1 i H4 (113,17) jesteśmy od 17 maja w trendzie spadkowym. Poziom 111 jeszcze może się pokazać bo mieści się w tunelu. Tylko to by musiało być dzisiaj albo jutro.
            0
          • dywergencja zjechała nisko i stąd taka moja decyzja
            0
          • Marek BBmyślę że do 11stej osiągniemy 111
            0
        • Kusi realizacja i przesiadka na gaziorkę ale nie zrobię tego :)
          0
          • Ha. Wczoraj wziąłem eske i zaraz ja zamknąłem z małym zyskiem. Gaz to gaz lubi w h. a zrobić. Może wezmę jak przebije 9.2.
            0
        • Patrząc na wczorajszy dzień to dzisiaj powinniśmy wylądować w granicach 103-104. Ale to ropa i różnie bywa.
          0
          • benzyna brob-4% także ten
            0
        • Nie za bardzo chcą zjechać z cena ropy. Jest blokada cenowa i wcale nie musi spaść tyle ile wszyscy się spodziewają. Zapasy są na minusie ale firmy nie chcą zwiększać wydobycia bo blokuję je te programy Zielona Energia. Poza tym covid w Chinach ma się szybko skończyć i popyt wzrośnie.
          0
          • wiadomości ze świata mają ostatnio mało wspólnego z ceną na giełdzie.
            0
          • Zgadzam się też nie za bardzo biorę to pod uwagę. Jednak zawsze jest to jakiś kawałek układanki.
            0