  • Typ:Waluta
  • Grupa:Nietypowe
  • Bazowa:US dolar
  • Kwotowana:Polski złoty

Podsumowanie USD/PLN

Zamknięcie
4,608
Kupno
4,6009
Zakres dzienny
4,5874-4,6185
Otwarcie
4,608
Sprzedaż
4,6027
Zakres 52 tyg.
3,7865-4,8525
1-roczna zmiana
18,61%
Jaki będzie trend na instrumencie: USD/PLN?
lub
Zagłosuj, aby poznać wyniki!

Aktualności na temat USD/PLN - US dolar Polski złoty

Analiza USD/PLN - US dolar Polski złoty

Podsumowanie techniczne

Typ
5 min
15 min
Godzina
Dzień
Miesiąc
Średnie krocząceMocne kupKupSprzedajNeutralnyMocne kup
Wskaźniki techniczneMocne kupMocne kupSprzedajMocne sprzedajMocne kup
PodsumowanieMocne kupMocne kupSprzedajSprzedajMocne kup
Formacja
Ramy Czasowe
Wiarygodność
Status świecy
Czas odczytu świecy
Wypełnione formacje
Engulfing Bearish1W
317.07.2022
Three Inside Down Bearish15
509.08.2022 17:15
Grave Stone Doji1M
5Mar. '22
Engulfing Bullish1D
502.08.2022
Three Black Crows1D
729.07.2022

USD/PLN Limity

Giełda
Ostatnia
Kupno
Sprzedaż
Obroty
Zmiana%
Waluta
Czas
FX w czasie rzeczywistym
4,60214,60144,602920.540-0,13%PLN
4,60550,000,006-0,32%PLN
4,624,624,625.575-0,20%
4,680,000,0000,00%
Czas: 09 sie 2022, 14:36 (GMT +2:00)
Czas
Wal.
Waga
Wydarzenie
Obecny
Prognoza
Poprzedni
wtorek, 9 sierpnia 2022
12:00
USD
89,9089,5089,50
14:30
USD
-4,60%-4,70%-7,40%
14:30
USD
10,80%9,50%12,70%
14:55
USD
10,40%15,50%
16:00
USD
38,1040,2038,50
17:30
USD
3,20%2,96%
18:00
USD
19:00
USD
3,093%
22:30
USD
-0,40M2,165M
środa, 10 sierpnia 2022
13:00
USD
5,43%
13:00
USD
1,20%
13:00
USD
208,40
13:00
USD
279,20
13:00
USD
640,60
14:30
USD
0,50%0,70%
14:30
USD
6,10%5,90%
14:30
USD
294,35
14:30
USD
8,70%9,10%
14:30
USD
0,20%1,30%
14:30
USD
296,67296,31
14:30
USD
295,33
14:30
USD
1,37%
14:30
USD
-1,00%
16:00
USD
1,90%1,80%
16:00
USD
0,90%0,50%
16:30
USD
-0,40M4,467M
16:30
USD
-0,174M
16:30
USD
2,214M
16:30
USD
0,926M
16:30
USD
-0,076M
16:30
USD
-0,033M-2,40M
16:30
USD
-0,366M
16:30
USD
0,023M
16:30
USD
0,90%-1,20%
16:30
USD
-0,417M0,163M
17:00
USD
0,70%
18:00
USD
49,50
19:00
USD
2,96%
20:00
USD
-194,00B-89,00B

Banki centralne

Kurs Bieżący2,50%
PrzewodniczącyJerome H. Powell
Kurs Bieżący6,50%
PrzewodniczącyAdam Glapiński

Przeglądarka walut

  • WW: Cierpliwości......
    1
    • ja mam czas........ duzo czasu........
      1
    • Gdzies Wam sie spieszy?............
      1
  • kris piszesz zwali się kwestia czasu każdy wie o tym tylko kiedy
    1
    • Inwestowanie w handel na rynku Forex i Crpyto jest jednym z najszybszych i najłatwiejszych sposobów na zarabianie pieniędzy, chociaż wiele osób poniosło w przeszłości straty, jest to spowodowane brakiem odpowiednich umiejętności zarządzania. Rynek zyskuje, jeśli korzystasz z dobrego brokera lub opiekuna konta, aby pomóc w transakcjach lub dostarczyć sygnały. Zacząłem od 1000$ i zarabiam 12000$ w ciągu tygodnia, wszystko dzięki Ethanowi M . Corey na Facebooku, gdzie znajdziesz przewodnik po profesjonalnych inwestycjach.
      1
      • Mama pieluchę zmieniła ...
        0
    • Jeśli KK wróży spadek to będą wzrosty.
      3
      • No to ja też napiszę...będą spadki, a później wzrosty, spadki, wzrosty itd I tylko powiedzcie, że nie trafiłem.My pamiętamy gdzie pisał 4,30 i mniej.
        2
      • Eukaliptus zaszkodził ?
        2
      • piszę aby pisać moze trafi bawi się i wciaga ludzi w to
        0
    • te 4,5937 jest znaczace...zobaczymy co dalej?
      0
      • To bardzo ładnie widać na intrwale 4 H
        1
      • zwali sie dół to kwestia czasu.........
        2
    • Hemid piszac o 4,40 Ty masz na mysli tę linię prowadzną od szczytu z 8.02.2022 poprzez szczyt z dnia 13.05.2022 ?
      3
      • to jest jedyna linia JEDYNA która zgrywa sie z poziomem 4,40.....
        2
      • Dołki 10 02 5 06
        2
      • Krzywe to sobie możecie rysowac, jesienią będzie energetyczny armagedon na którym, złoty niestety dobrze nie wypadnie :/
        3
    • za chwil kilka zobaczymy kierunek, ja obstawian na 4,5760 dzisiaj, jutro min. 4,5515
      6
      • Póki co to znów obrał kierunek przeciwny :/
        0
      • mi wsakzniki dzienne i tygodniowe pokazuja ze będzie spadek :)))) a ja im wierzę :))))
        4
      • nie mam nic przeciw...
        0
    • Kto zyczy sobie 4,50 łapka w górę kto życzy sobie 4,70 łapka w doł :)
      8
      • Uuuuu... cienko tu, kurka wodna
        3
        • nie przesadzaj dobrze idzie :)))))
          5
      • Jutro inflacja w dół i dolar południe?
        17
        • jeżeli inflancja będzie w dol
          2
        • Niekoniecznie inflacja będzie w dół... zresztą patrząc na to jak USD zareagowal w zeszłą środę, to ciężko przewidzieć w którą stronę to pójdzie...
          0
        • Pójdzie nieznacznie w , bo to sezon i ceny spadły.
          0