Zauważ, że najczęściej stosowaną parą jest PLN/JPY

JPY/PLN - Jen japoński Polski złoty

FX w czasie rzeczywistym
0,03415
0,00000(0,00%)
  • Zamknięcie:
    0,03412
  • Kupno/Sprzedaż:
    0,03414/0,03416
  • Zakres dzienny:
    0,03411 - 0,03424
  • Typ:Waluta
  • Grupa:Nietypowe - krzyżowe
  • Bazowa:Jen japoński
  • Kwotowana:Polski złoty

Podsumowanie JPY/PLN

Zamknięcie
0,03412
Kupno
0,03414
Zakres dzienny
0,03411-0,03424
Otwarcie
0,03429
Sprzedaż
0,03416
Zakres 52 tyg.
0,03173-0,04014
1-roczna zmiana
-3,13%
Jaki będzie trend na instrumencie: JPY/PLN?
lub
Zagłosuj, aby poznać wyniki!

Aktualności na temat JPY/PLN - Jen japoński Polski złoty

  • GPW: Uchwała Nr 923/2018
    • PrzezPAP-

    (PAP) Uchwała Nr 923/2018 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 10 września 2018 r.Na podstawie § 20 ust. 5 Statutu Giełdy, Zarząd Giełdy postanawia co...

  • GPW: Uchwała Nr 917/2018
    • PrzezPAP-

    (PAP) Uchwała Nr 917/2018 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 7 września 2018 r.Na podstawie § 20 ust. 5 Statutu Giełdy, Zarząd Giełdy postanawia co...

Analiza JPY/PLN - Jen japoński Polski złoty

Podsumowanie techniczne

Typ
5 min
15 min
Godzina
Dzień
Miesiąc
Średnie krocząceSprzedajSprzedajMocne sprzedajSprzedajSprzedaj
Wskaźniki techniczneSprzedajMocne sprzedajSprzedajMocne sprzedajMocne sprzedaj
PodsumowanieSprzedajMocne sprzedajMocne sprzedajMocne sprzedajMocne sprzedaj
Formacja
Ramy Czasowe
Wiarygodność
Status świecy
Czas odczytu świecy
Wyłaniające się formacje
Harami Bearish1M
Bieżący
Wypełnione formacje
Break Away Bullish1M
1Lip. '22
Engulfing Bullish1M
1Lip. '22
Three Outside Down Bearish1M
4Kwi. '22
Czas: 09 sie 2022, 03:27 (GMT +2:00)
Czas
Wal.
Waga
Wydarzenie
Obecny
Prognoza
Poprzedni
wtorek, 9 sierpnia 2022
01:50
JPY
3,40%3,30%3,30%
01:50
JPY
2.067,10T2.061,70T
05:35
JPY
1,119%1,23%
08:00
JPY
17,10%
środa, 10 sierpnia 2022
01:50
JPY
8,40%9,20%
01:50
JPY
0,40%0,70%

Banki centralne

Kurs Bieżący-0,10%
PrzewodniczącyHaruhiko Kuroda
Kurs Bieżący6,50%
PrzewodniczącyAdam Glapiński

Przeglądarka walut

  • no ładnie ładnie to leci, aleeee to jeszcze nie to. Tego poziomu nie nazwałbym jeszcze bezpiecznym, to dopiero 12gr zjazdu od górnego pułapu. Jeśli Christos gotowy do załadunku już teraz to chapeau bas za odwagę 🤝 now I'm waiting... P.S. proszę spojrzeć na dzisiejszy ruch na $/¥, tam się dzieje☝️
    0
    • coś czuję że warto teraz kupić ale nie wiem czy się zdecydować, jak myślicie?
      1
      • Dzisiejsze apektakularne podbicie na jpy spowodowane jest oczywiście ostrym zejściem na parze $/¥, aleeee czy to faktycznie zmiana trendu? mam duże wątpliwości i skłaniam się jak na razie ku głębszej korekcie. To co po raz kolejny zdaje egzamin w 100% to maksyma o ,,przeplywie kapitału od niecierpliwych do CIERPLIWYCH,,. 👊
        0
        • Przemek czekasz z zakupem =
          0
          • Oczywiście z tytułu aktualnych,,szopek,, na Jenie nie widziałem większych przesłanek do ładowania walizek (a szkoda jak widać). Swoją drogą nadal uważam, że za niedługo $/¥ przebije 140 i pójdzie nawet na 150 🤷
            0
          • No właśnie mówią że może być odwrotnie spadek do 130 i aprecjacja jena, wziolem wczoraj symbolicznie, dziś już ciula delikatny zysk
            0
          • tak jak już mówiłem: ,,cieszę się jak ktoś zarabia i jest do przodu, aleee uważaj, ojjjj uważaj. Nie muszę chyba przypominać co było ostatnio z żółtym? I hope so. Fakt, jen dziś ładnie wystartował ale jak widzę cała reszta na czerwono☝️ Pisałem o tym wczoraj, że przy 75pb u Jankesów może być neutralnie albo zjazd, no i jest zjazdówka. Ja na razie obserwuje.....
            0
        • Ahhhh, poziomik na którym jeszcze do niedawna pakowalibyśmy walizki do maximum uwypuklenia z lewarem x10, no aleeee czasy się zmieniły i pewne decyzje należy co bardziej rozważnie podejmować 😉no zobaczymy zobaczymy.....
          0
          • No i poszło złoty wreszcie zaczyna Się umacniać
            0
            • Taki mam plan Krzysztof ale tylko pakiet, muszę jeszcze obmyslec strategię jakie pakiety i chyba co 5gr🤔
              0
            • Ale najpierw musimy mu dać spaść na 3,30 :) ciekawe jak to pójdzie..
              0
            • Trzeba zacząć od 3,30 tak myślę jeżeli w ogóle taka cena będzie, coraz głośniej słychać możliwą interwencję banku Japonii
              0
          • Niestety Edek wybity parytet dołem A $/¥ nowe rekordy blisko 140
            0
            • Czekamy tym razem zacznę od 3,25 i chyba co 5gr coś tam będę dobierał
              0
            • tak jak przy ath $/¥ stawiałem duże znaki zapytania tak i tu również stawiam co najmniej takie same jeżeli nie większe, że zejdzie na ten poziom. No ale szacunek i big thanx za konkrety, takie się ceni 🙋🏻
              0
            • hehe, widze widze o góry już podkresliłeś ,,najpierw musi spaść na.....,, tego mi brakowało
              0
          • Nieubłaganie leci na 140 z perspektywą jeszcze wyżej, będzie szansa załadowania się taniej
            0
            • Jeżeli inflacja w przyszłym roku będzie przykładowo 12% to obligacje zapłacą w drugim roku 13,25%, minus tych obligacji to taki ze ten pierwszy rok jest słaby, ale i tak lepszy niż lokaty, profity zaczynają się od drugiego roku, ja kupiłem i będę trzymał, takie pieniądze w razie W, taki psychiczny konfort
              0
            • A słychać, że prąd 300 % w górę także ja nie wieże w rychłe obniżenie się inflacji
              0
            • To całkiem ciekawa opcja też rozważam właśnie 10 latki ale widzę są haczyki ehh no pomyślę jeszcze
              0
          • & co tam bracia jenowcy, iskierka nadziei na zjazdówke czy psychologiczna zmyłka? na minusie tylko $ i ¥, reszta małym plusie (podejrzanie coś to wygląda) 🤔
            0
            • Niestety dolar zasysa kapitał z całego świata na Węgrzech jeszcze mocniej dolar wystrzelił niż u nas.. Czechy jakoś odrobiny mniej niż u nas, ta ich korona jest sporo mocniejsza od złotówki ale i tak dolar jest najmocniejszy u nich od kilku lat
              0
            • odrobinę*
              0
            • hehe, dobre. Na Węgrzech wręcz wzorcowo podnoszą stopy (Baleron mógłby się uczyć) a zielony jeszcze bardziej deprecjonuje forinta. Tak jak myślałem tendencja ogólnoświatowa 🌍
              0
          • Wygląda jak ath na usd/jpy wczoraj było🤔
            0
            • Współczuję tym frankowiczom to jest ciężki moment ale lepiej wziąć kredyt w tureckiej lirze niż w najmocniejszym franku.. Tak to jest jak się nie ma rozeznania..
              0
            • I frank ponad 50gr w nieco ponad miesiąc.. na 1 wózku jadą.. ale i jen ostatnio razem z dolarem do pln
              0
            • No i czekamy dzisiaj na cpi z za wielkiej wody.. mam nadzieję że teraz Europa się ruszy..
              0