  • Typ:Waluta
  • Grupa:Nietypowe - krzyżowe
  • Bazowa:Euro
  • Kwotowana:Polski złoty

Podsumowanie EUR/PLN

Zamknięcie
4,6921
Kupno
4,7019
Zakres dzienny
4,6958-4,7121
Otwarcie
4,6926
Sprzedaż
4,7044
Zakres 52 tyg.
4,4812-5,0076
1-roczna zmiana
2,77%
Jaki będzie trend na instrumencie: EUR/PLN?
lub
Zagłosuj, aby poznać wyniki!

Aktualności na temat EUR/PLN - Euro Polski złoty

Analiza EUR/PLN - Euro Polski złoty

Podsumowanie techniczne

Typ
5 min
15 min
Godzina
Dzień
Miesiąc
Średnie krocząceMocne kupKupSprzedajNeutralnyMocne kup
Wskaźniki techniczneKupKupMocne sprzedajMocne sprzedajMocne kup
PodsumowanieMocne kupKupMocne sprzedajSprzedajMocne kup
Formacja
Ramy Czasowe
Wiarygodność
Status świecy
Czas odczytu świecy
Wypełnione formacje
Three Black Crows1W
2020.03.2022
Dragon Fly Doji1W
2606.02.2022
Three Inside Down Bearish1M
27Maj '20
Doji Star Bearish1M
28Kwi. '20
Evening Star1D
3224.06.2022

EUR/PLN Limity

Giełda
Ostatnia
Kupno
Sprzedaż
Obroty
Zmiana%
Waluta
Czas
FX w czasie rzeczywistym
4,70314,70194,7044127.841+0,24%PLN
4,7160,000,0000,00%PLN
4,744,744,7566-0,06%
4,844,844,8400,00%
Czas: 09 sie 2022, 15:46 (GMT +2:00)
Czas
Wal.
Waga
Wydarzenie
Obecny
Prognoza
Poprzedni
wtorek, 9 sierpnia 2022
07:00
EUR
-284,00M-265,00M
08:00
EUR
-0,80%4,30%
08:00
EUR
29,70%33,70%
08:00
EUR
-0,78B-0,53B
09:00
EUR
-78,40M-402,90M161,40M
10:40
EUR
0,781%0,687%
10:40
EUR
0,449%0,117%
11:30
EUR
0,58%0,34%
12:00
EUR
-7,38B-7,36B
środa, 10 sierpnia 2022
06:30
EUR
-2,30%
07:00
EUR
5,50%
08:00
EUR
7,50%7,60%
08:00
EUR
0,90%0,10%
08:00
EUR
8,50%8,20%
08:00
EUR
0,80%-0,10%
09:00
EUR
11,40%
09:00
EUR
-4,40%1,10%
10:00
EUR
0,40%1,20%
10:00
EUR
7,90%8,00%
10:00
EUR
7,80%
10:00
EUR
-1,10%1,20%
10:00
EUR
8,40%8,50%
11:00
EUR
3,20%
11:00
EUR
12,50%
11:10
EUR
0,722%
11:30
EUR
1,41%
12:00
EUR
9,10%
12:00
EUR
12:00
EUR
5,90%
12:00
EUR
-631,20M

Banki centralne

Kurs Bieżący0,50%
PrezesChristine Lagarde
Kurs Bieżący6,50%
PrzewodniczącyAdam Glapiński

Przeglądarka walut

  • Z dumą mogę powiedzieć, że jestem wśród osób czerpiących korzyści z handlu, właśnie otrzymałem kolejne 8500 dolarów z inwestycji w wysokości 720 dolarów. Poleciłem ją, jest na Face'booku Platforma handlowa J_a_s_m_i_n_e M F_r_a_n_k_i_e
    0
[...]
      • na rubla niedługo już będziemy spełniać
        0
        • 🤣🤣🤣
          0
      • Od 1 stycznia waluta Euro w Polsce. W przypadku rezygnacji Rubel..... Amen
        0
        • Nie ma takiej opcji, nie spelniamy warunkow.
          0
        • Na Rubla również? 🤪
          0
      • 4,747 dzis ?
        11
        • nie rozumiem kompletnie bank czech przeprowadza interwencje na potężne umocnienie swojej waluty a nasz własną osłabia
          1
          • Moze nasi obserwuja :)
            1
          • Bo to nie nasi
            1
        • Czy euro może wzrosnąć po godzinie 12?
          2
          • Tylko rano wzrasta.... ten schemat nazywa się "poranny świtaniec" polecam korzystać bez obaw😛
            1
          • Poranny ruchaniec jak w hamerykanskim filmie nie bacząc na nieświeży oddech
            1
          • 1
        • No i proszę;) pisałem o tym wczoraj lecz spełniło się dopiero dziś i jednak to prawda. euro poniżej 4.70 jest nie do zaakceptowania dla ...
          5
          • Dla kogo ?
            1
          • Dla spekulantów...
            2
        • wg mnie jesteśmy. w trendzie spadkowym do ok .4.56 i dopiero później moze byc lot na 4.80.Trend ten może byc zachwiany w górę przez kolejny dodruk pln.zwiazany z dodadkiem węglowym i tzw 14 tki a zawalić się moze jeżeli będą pieniądze z Unii
          2
          • Pieniedzy z EU nie bedzie takze….
            2
          • mysle ze beda tylko czym pozniej je dostaniemy tym mniej ich wydamy
            1
        • Wszyscy tutaj lubią bawić się w jasnowidza, ale mało któremu się udaje
          1