Sberbank Of Russia (SBNCyq)

Londyn
0,0453
0,0000(0,00%)
  • Wolumen:
    0
  • Kupno/Sprzedaż:
    0,0000/0,0000
  • Zakres dzienny:
    0,0453 - 0,0453
Notowania według najwyższej ceny z 52 tygodni

Dyskusje nt. SBNCyq

Jaki będzie trend na instrumencie: Sberbank?
lub
Zagłosuj, aby poznać wyniki!

Wszystkie komentarze

(7)
  • Kurde wiecej nie moge kupic juz ;/
    2
    • i tak zbankrutuje.
      0
    • Na czym kupujesz?
      0
  • I o to chodzi. Witajcie w Piekle kacapy
    0
    • czym sie rozni SBNCyq od SBER oprocz tego ze jedno jest notowane na gieldzie rosyjskie a drugie londyn.
      0
      • Doskonala okazja nie ma sie co napinac to szok price
        1
        • serio?
          0
      • ruscy bankrutują!!!o to chodzi
        0
        • No i poszło sprzęgło xD
          0
          • Na smietnik z nimi
            0