  • Typ:Waluta
  • Grupa:Główne
  • Bazowa:Funt brytyjski
  • Kwotowana:US dolar

Podsumowanie GBP/USD

Zamknięcie
1,3595
Kupno
1,3559
Zakres dzienny
1,3546-1,3603
Otwarcie
1,3599
Sprzedaż
1,356
Zakres 52 tyg.
1,3167-1,425
1-roczna zmiana
-0,48%
Jaki będzie trend na instrumencie: GBP/USD?
lub
Zagłosuj, aby poznać wyniki!

Typ
5 min
15 min
Godzina
Dzień
Miesiąc
Średnie krocząceSprzedajSprzedajSprzedajSprzedajSprzedaj
Wskaźniki techniczneMocne sprzedajMocne kupMocne sprzedajMocne sprzedajKup
PodsumowanieMocne sprzedajNeutralnyMocne sprzedajMocne sprzedajNeutralny
Formacja
Ramy Czasowe
Wiarygodność
Status świecy
Czas odczytu świecy
Wypełnione formacje
Doji Star Bullish1M
29Sie. '19
Falling Three Methods1D
5210.11.2021
Abandoned Baby Bullish1D
5408.11.2021
Morning Doji Star1D
5408.11.2021
Doji Star Bullish1D
5505.11.2021

GBP/USD Limity

Giełda
Ostatnia
Kupno
Sprzedaż
Obroty
Zmiana%
Waluta
Czas
FX w czasie rzeczywistym
1,35591,35591,35685.129-0,26%USD
1,35561,35551,35573.508-0,39%USD
0,050,050,0528.499+0,31%
1,35561,35551,3556498+0,02%USD

Banki Centralne

Kurs Bieżący0,25%
PrzewodniczącyAndrew Bailey
Kurs Bieżący0,00%-0,25%
PrzewodniczącyJerome H. Powell
  • Trzeba mi w dół, wczoraj wyszła rekomendacja DANSK na spadek do 1,24. Coś mi się nie wydaje realne, oczywiście zależy od CPI
    0
    • Beata Kujawa Dziś trudno mi powiedzieć, trzeba czekać na 14:30 i dane CPI, jak dolarek się umocni to i GBPUSD pójdzie na południe
      0
    • Dobrej pory był na spadku, czas by odrobił straty.
      0
    • Beata Kujawa Patrząc na te bazgroły, to przebiło trochę linię po ostatnich szczytach. Jak dolarek się umocni, będę w domu. Jestem w negatywnym niebie ;)
      0
  • wiec cpi tak namiwszało
    0
    • zastanawiajace co go tak pcha?
      0
      • no to jedziemy na południe
        0
        • Zakładasz jak rozumiem podwójny (lub nawet potrójny) szczyt? Oby się nie przerodził w wybicie w górę z trójkąta
          0
        • jedziemy na południe
          0
      • ale powietrze szybko zeszło
        0
        • 1.30 w drodze.
          3
          • Dlaczego tak typujesz?
            0
          • Beata Kujawa bo jesteśmy w trendzie spadkowym
            0
        • oby 1.35200 bo prawie mnie zmiotło z planszy
          0
          • dotrzymales?
            0
          • bez 1 pozycji
            0
        • Jaki kierunek teraz ?
          0
          • Dawid Kozak Puck?
            0
        • Zapraszamy Gorąco i Serdecznie do prężnie rozwijającej się grupy na której dzielimy się swoimi prognozami/analizami, spekulacjami na rynkach walut, surowców, indeksów, akcji. Zapraszamy wszystkich inwestorów tych mniej, średnio jak i bardzo zaawansowanych do wspólnych dyskusji i nie tylko. Więcej odnajdziecie na grupie która odnajdziecie na FB "TraderX Analizy i Strategie FOREX" Zapraszamy ;)
          3
          • a jak ktoś nie ma konta fb? nie każdy żyje w świecie Pana Zuckenberga...
            0
          • Dzien dobry poprosze jakies namiary. Pozdrawiam.
            0
        • Celuję w kierunku 1.38733
          4
          • Oby
            0
        • so easy sell BILIONAIRE
          0
          • SELL
            0
            • sprzedajesz miliarder kupujesz bankrut i nawet nie myśl tylko sprzedaj to jest tak proste 1,28 easy money
              0
              • GRIZZLI MODE!!!! 77 years of BEAR SURGE
                0
                • Forex jest trudny ale co jest jeszcze bardziej trudne to jest zrozumieć czemu mężczyżni musiscie mnie tak kochać? po prostu dlaczego?
                  4
                  • A kim ty w ogóle jesteś...? xD
                    0
                • The World’s Leading Blockchain Ecosystem and Digital Asset Exchange #Binance #BNB.Buy & trade #Bitcoin .   gogx.ru/lNIty
                  0
                  • Ja mam strategie jak jest dużo zielonych świec to znaczy że jest kupno a jak dużo czerwonych to jest sprzedaz
                    1
                    • ja znowu sugeruje sie przy mocnych walutach jak np jest mocno na minusie procentowym i dlugo juz leci w dol to robie na kup bo musi w koncu odbici i zawsze mi te tranzakcje wchodza
                      2
                  • sprzedałem na 1,3640 więc jestem bezpieczny Msariusz mówiłeś niedzwiedz
                    0
                    • kupiłem na 1,35845 żle czy dobrze?
                      0
                      • zejdzie jeszcze w dol
                        0
                      • Mariusz Maniek  dziękuje już wyszedłem
                        0
                      • Im lost IN VENUSwejdź za parę dni😉
                        0
                    • Te froum jest jak miasto duchów czy jest ktoś kto ma dobrą strategie? profitable
                      0
                      • 1,31
                        4
                        • stosunek lajków do unlikeów odzwierciedla fakt że prawie 80% traci na rynku.  Cena trafiona. Ja 'strzelę' od siebie 1.31789 i również czekam na łapki w dół od buyerów ;)
                          1
                      • Jakieś sugestie do ilu może dziś skoczyć?
                        1
                        • ostatni dołek przy 1.388 ?
                          1
                          • 1,39765 Rare target
                            0
                            • Bedzie jakis spadek ?
                              1
                              Disclaimer: Fusion Media pragnie przypomnieć, że dane zawarte na tej stronie niekoniecznie zachodzą w czasie rzeczywistym i mogą być nieprecyzyjne. Wszystkie notowania CFD (akcje, indeksy, futures), notowania kryptowalut oraz walut, nie są nam dostarczane przez konkretne giełdy, tylko przez animatorów rynku, a więc ceny mogą być nieprecyzyjne i mogą różnić się od rzeczywistej ceny rynkowej, a co za tym idzie ceny mają charakter orientacyjny i nie są odpowiednie do celów handlowych. Dlatego Fusion Media nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty handlowe poniesione w wyniku korzystania z tych danych.
                              Ani Fusion Media, ani osoby zaangażowane w Fusion Media, nie ponoszą odpowiedzialności za utratę środków i powstałą szkodę w rezultacie informacji i danych zawartych na niniejszej stronie internetowej, włączając w to notowania, wykresy i sygnały kup/sprzedaj. Należy być w pełni poinformowanym o ryzyku i kosztach związanych z obrotem na rynkach finansowych ponieważ jest to najbardziej możliwie ryzykowna forma inwestycji.
                              Angielska wersja tego zastrzeżenia jest wersją główną i obowiązuje zawsze, gdy istnieje rozbieżność między angielską wersją porozumienia i wersją polską.