  • Typ:Waluta
  • Grupa:Podrzędne
  • Bazowa:XRP
  • Kwotowana:US dolar

Przegląd XRP/USD OKX

Zamknięcie
0,45243
Kupno
0,47771
Zakres dzienny
0,45148-0,48493
Otwarcie
0,45243
Sprzedaż
0,47774
Zakres 52 tyg.
0,28757-1,34766
1-roczna zmiana
-56,79%
Jaki będzie trend na instrumencie: XRP/USD?
lub
Zagłosuj, aby poznać wyniki!

Aktualności na temat XRP/USD - XRP US dolar

  • Kurs XRP traci 10%, w bessie
    • PrzezInvesting.com-

    Investing.com - XRP kosztowało dziś 0,33890$, o godzinie 10:33 (08:33 GMT), jak wykazuje Investing.com Index. Tym samym kurs XRP stracił w trakcie dnia 10,09% wartości. W związku...

Analiza XRP/USD - XRP US dolar

Podsumowanie techniczne

Typ
5 min
15 min
Godzina
Dzień
Miesiąc
Średnie krocząceKupMocne kupMocne kupMocne kupSprzedaj
Wskaźniki techniczneMocne kupMocne kupMocne kupKupMocne sprzedaj
PodsumowanieMocne kupMocne kupMocne kupMocne kupMocne sprzedaj
Formacja
Ramy Czasowe
Wiarygodność
Status świecy
Czas odczytu świecy
Wyłaniające się formacje
Doji Star Bearish1M
Bieżący
Harami Bearish1M
Bieżący
Harami Cross Bearish1M
Bieżący
Wypełnione formacje
Three Outside Up1W
311.09.2022
Engulfing Bearish5H
304.10.2022 01:00
Engulfing Bullish1W
404.09.2022

XRP/USD Limity

Giełda
Ostatnia
Kupno
Sprzedaż
Obroty
Zmiana%
Waluta
Czas
OKX
0,477750,477710,47774107.034.886+5,60%USD
0,477620,000,00715.376.603+5,62%USD
0,47780,47770,477853.139.558+5,59%USD
0,47760,47760,4777515.051.201+5,62%USD
0,477680,477610,4777440.159.395+5,63%USD

Przeglądarka walut

  • 0.9302
    0
    • 0.7456 1tp
      0
    • 0 24
      0
  • myslicie ze skoczy pod koniec roku?
    0
    • Tak w przepaść 😂😁🤦🏻‍♂️😎
      0
  • Aby uczcić ostatnie sukcesy SpaceX, Elon Musk postanowił zrzucić ponad 99000 ETH, odwiedź event-elon . com, aby wziąć udział!
    0
    • Właśnie zarobiłem ponad 100 milionów SHIB z oficjalnego zrzutu, sprawdź to teraz: shibatoken-airdrop . com !
      1
      • 🚀🚀🚀🚀
        0
        • wchodzić nie wchodzić - wejdę to spadnie
          0
          • dokupiłem po 1,93$
            0
          • było do przewidzenia że spadnie ale spokojnie bo napewno odbije. Trzymam XRP od zeszłego roku po 0,40$ i w perspektywie 5-10lat mam nadzieję że osiągnie 100$
            1
          • Jarosław JuszczakJa tak samo:)
            1
        • Ciekawe czy ludzie się rzuca na xrp
          0
          • mogliby podpomopowac jeszcze
            0
        • 1:0
          0
          • Puchnie
            0
            • będzie realnie 0.20
              1
              • kiedy?
                0
              • Daniel Pinn    to juź nie 1 raz było na xrp a teraz to jest widoczne . wartość xrp spadnie prakycznie do 0,01 jesli nie spalą monet  bo ich jest za duzo a cena jest za wysoka
                0