  • Typ:Waluta
  • Grupa:Podrzędne
  • Bazowa:Ethereum
  • Kwotowana:US dolar

Przegląd ETH/USD Binance

Zamknięcie
1.318,32
Kupno
1.353,06
Zakres dzienny
1.309,38-1.364,31
Otwarcie
1.318,32
Sprzedaż
1.353,07
Zakres 52 tyg.
883,62-4.864,13
1-roczna zmiana
-61,35%
Jaki będzie trend na instrumencie: ETH/USD?
lub
Zagłosuj, aby poznać wyniki!

Aktualności na temat ETH/USD - Ethereum US dolar

Analiza ETH/USD - Ethereum US dolar

Podsumowanie techniczne

Typ
5 min
15 min
Godzina
Dzień
Miesiąc
Średnie krocząceSprzedajNeutralnyKupSprzedajSprzedaj
Wskaźniki techniczneMocne sprzedajMocne sprzedajMocne kupNeutralnyMocne sprzedaj
PodsumowanieMocne sprzedajSprzedajMocne kupNeutralnyMocne sprzedaj
Formacja
Ramy Czasowe
Wiarygodność
Status świecy
Czas odczytu świecy
Wypełnione formacje
Doji Star Bullish1W
125.09.2022
Falling Three Methods1W
311.09.2022
Abandoned Baby Bullish15
304.10.2022 16:45
Engulfing Bearish30
304.10.2022 16:00
Engulfing Bullish15
304.10.2022 16:45

ETH/USD Limity

Giełda
Ostatnia
Kupno
Sprzedaż
Obroty
Zmiana%
Waluta
Czas
Binance
1.353,311.353,301.353,31481.929+2,65%USD
1.353,400,000,00559.851+2,58%USD
1.353,881.353,881.353,8949.644+2,64%USD
1.354,101.354,001.354,2028.278+2,61%USD

Przeglądarka walut

  • Obecnie powiększam swój portfel o jego sygnały handlowe, ponieważ są one dokładne i zapewniają stałe zarobki. Cotygodniowe transakcje to to, co z nim robię i zarabiam 30k tygodniowo z jego platformy inwestycyjnej. oficjalne_georgefx_parker1 @intas⚓⚓gram
    6
    • powieksz se penisa
      0
  • Ile jest warte NIC...oto jest pytanie
    4
    • konsolidacja i wybicie ostre
      2
      • tak na 750$
        0
    • co nic nie piszecie ? spadnie jeszcze poniżej oporu ? czy już tylko górka ?
      1
      • że niby death cross na eth nadchodzi?
        1
        • 1786,98
          1
          • sorrki 1864
            0
        • Linia oporu ETH 2600?
          1
          • Kiepsko się to zestarzalo
            0
        • mam portfel exodus jak tam wpłacić złotówki??
          2
          • może ktoś coś przesłac na ten adres abym zobaczył czy działa ten mój portfel 0x2d07D18e281C924892C6a17C49569962Ca0b55Db   nawet 0,00001 tego czegoś.
            4
            • niebierz dopalaczy
              0
            • Mam pare BTC. Wrzucilem ci jednego. Ale odbija. Portfel nie dziala.
              0
            • Daj znać, czy znalazłeś jakiegoś mądrego inaczej. Blokuje mi dodanie komentarza z bardziej precyzyjnym określeniem.
              0
          • Czy to tylko lekka podbitka, czy cos z tego będzie?
            0