  • Typ:Waluta
  • Grupa:Podrzędne
  • Bazowa:Ethereum
  • Kwotowana:Polski złoty

Przegląd ETH/PLN Zonda (BitBay)

Zamknięcie
6.509,22
Kupno
6.502,4
Zakres dzienny
6.452,9-6.618,34
Otwarcie
6.509,22
Sprzedaż
6.520,79
Zakres 52 tyg.
4.000,01-19.600
1-roczna zmiana
-51,35%
Jaki będzie trend na instrumencie: ETH/PLN?
lub
Zagłosuj, aby poznać wyniki!

Aktualności na temat ETH/PLN - Ethereum Polski złoty

Analiza ETH/PLN - Ethereum Polski złoty

Podsumowanie techniczne

Typ
5 min
15 min
Godzina
Dzień
Miesiąc
Średnie krocząceMocne sprzedajSprzedajSprzedajSprzedajNeutralny
Wskaźniki techniczneMocne sprzedajMocne sprzedajSprzedajSprzedajMocne sprzedaj
PodsumowanieMocne sprzedajMocne sprzedajSprzedajSprzedajSprzedaj
Formacja
Ramy Czasowe
Wiarygodność
Status świecy
Czas odczytu świecy
Wypełnione formacje
Doji Star Bullish1W
125.09.2022
Doji Star Bearish5H
104.10.2022 11:00
Three Inside Up5H
204.10.2022 06:00
Falling Three Methods1W
311.09.2022
Three Black Crows30
304.10.2022 16:30

ETH/PLN Limity

Giełda
Ostatnia
Kupno
Sprzedaż
Obroty
Zmiana%
Waluta
Czas
Zonda (BitBay)
6.515,096.515,206.540,91364+0,09%PLN
6.518,040,000,00398+0,29%PLN
6.549,646.502,916.576,2834+0,89%PLN

Przeglądarka walut

  • Stabilne 8k?
    0
    • no i mamy 9k
      0
      • no może do końca tygodnia dobije do 9k w najlepszym przypadku
        0
        • piękny zielony
          0
          • żyje tu ktoś???
            1
            • ładna zieleń się robi
              0
              • lekkie odbicie
                0
                • witam mam problem niewiem jak sprzedać ethernum wymienić na pln z mojego metamusk wiecie może?
                  4
                  • obecnie 7867,18 jak przewidujecie? jeśli w dół yto łapka w dół, jeśli w górę to łapka w górę
                    2
                    • cisza przed burzą? kupiłem, na 18,600 zobaczymy co jutro będzie
                      3