  • Typ:Waluta
  • Grupa:Podrzędne
  • Bazowa:Ethereum
  • Kwotowana:Euro

Przegląd ETH/EUR Kraken

Zamknięcie
1.705,9
Kupno
1.628,49
Zakres dzienny
1.590,26-1.698,95
Otwarcie
1.705,9
Sprzedaż
1.628,63
Zakres 52 tyg.
1.458,51-4.220,99
1-roczna zmiana
-31,2%
Jaki będzie trend na instrumencie: ETH/EUR?
lub
Zagłosuj, aby poznać wyniki!

Aktualności na temat ETH/EUR - Ethereum Euro

  • Przygotowania do airdropów na zkSync
    • Przezbithub-

    Wstęp Od mniej więcej połowy listopada jesteśmy w trendzie spadkowym na rynku cyfrowych aktywów, wobec czego już raczej nikt nie ma wątpliwości, że znaleźliśmy się w głębokim...

  • Pasywne zarabianie stablecoinów
    • Przezbithub-

    Wstęp Dwa tygodnie temu ukazał się mój artykuł o możliwościach uzyskania pasywnego dochodu w Ethereum, który możecie znaleźć tutaj. W nawiązaniu do niego dziś postaram się...

  • Interoperacyjność jest kluczem do Web3
    • Przezbithub-

    Dlaczego interoperacyjność jest kluczem do Web3 ? Innowacje technologiczne w 2022 r. nadal krążą wokół Web3, szeroko omawianej ewolucji sieci WWW. Decentralizacja jest tym, czym...

Analiza ETH/EUR - Ethereum Euro

Podsumowanie techniczne

Typ
5 min
15 min
Godzina
Dzień
Miesiąc
Średnie krocząceNeutralnySprzedajSprzedajMocne sprzedajNeutralny
Wskaźniki techniczneSprzedajKupMocne sprzedajMocne sprzedajMocne sprzedaj
PodsumowanieNeutralnyNeutralnyMocne sprzedajMocne sprzedajSprzedaj
Formacja
Ramy Czasowe
Wiarygodność
Status świecy
Czas odczytu świecy
Wyłaniające się formacje
Falling Three Methods1M
Bieżący
Three Inside Up30
Bieżący
Engulfing Bullish15
Bieżący
Wypełnione formacje
Morning Doji Star5H
227.05.2022 11:00
Engulfing Bullish1H
227.05.2022 21:00
Engulfing Bearish30
227.05.2022 22:30

ETH/EUR Limity

Giełda
Ostatnia
Kupno
Sprzedaż
Obroty
Zmiana%
Waluta
Czas
Kraken
1.626,891.626,921.627,5919.182-4,63%EUR
1.629,260,000,00107.883-4,29%EUR
1.629,621.629,281.629,8453.679-4,33%EUR
1.628,561.628,561.628,5621.518-4,31%EUR
1.629,451.627,481.628,6413.563-4,19%EUR

Przeglądarka walut

  • Na eth usd ludzi pełno. Ja tu zaglądam bo w euro trzymie.
    0
    • tak samo mam
      0
    • ze oxteż trzymiesz?
      0
    • to samo ja w euro
      1
  • Co tak pusto na tym forum? :P
    0
    • witam Panie Tomku.
      0
    • Jestem początkujący
      1
    • szukam kogoś kto by mnie trochę pokierował
      0