  • Typ:Waluta
  • Grupa:Podrzędne
  • Bazowa:Bitcoin
  • Kwotowana:US dolar

Przegląd BTC/USD Bitfinex

Zamknięcie
29.576,6
Kupno
28.820
Zakres dzienny
28.262-29.611
Otwarcie
29.576,6
Sprzedaż
28.821
Zakres 52 tyg.
26.600-68.925
1-roczna zmiana
-26,18%
Jaki będzie trend na instrumencie: BTC/USD?
lub
Zagłosuj, aby poznać wyniki!

Aktualności na temat BTC/USD - Bitcoin US dolar

Analiza BTC/USD - Bitcoin US dolar

Podsumowanie techniczne

Typ
5 min
15 min
Godzina
Dzień
Miesiąc
Średnie krocząceMocne kupKupSprzedajMocne sprzedajNeutralny
Wskaźniki techniczneMocne kupMocne kupSprzedajMocne sprzedajMocne sprzedaj
PodsumowanieMocne kupMocne kupSprzedajMocne sprzedajSprzedaj
Formacja
Ramy Czasowe
Wiarygodność
Status świecy
Czas odczytu świecy
Wyłaniające się formacje
Engulfing Bullish30
Bieżący
Doji Star Bearish15
Bieżący
Wypełnione formacje
Engulfing Bullish15
128.05.2022 00:00
Falling Three Methods15
227.05.2022 23:45
Three Black Crows1M
4Sty. '22

BTC/USD Limity

Giełda
Ostatnia
Kupno
Sprzedaż
Obroty
Zmiana%
Waluta
Czas
Bitfinex
28.799,0028.799,0028.800,004.276-2,22%USD
28.790,900,000,00116.530-2,26%USD
28.769,0028.769,0028.769,0021.057-2,32%USD
28.816,2028.816,2028.816,2091.205-2,58%USD
28.791,0028.790,0028.791,000-2,26%USD

Przeglądarka walut

  • Panowie nie wiem nie chce krakac, ale wydaje mi sie ze dolek juz byl, uklepujemy dno . Wiem ze nie sprzyjaja wydarzenia ekonomiczne te wszystkie grypy, wojny, lancuchy dostaw, ale wydaje mi sie ze sentyment osiagnal juz pkt zwrotny .
    2
    • No nie wiem, ja jeszcze poczekam na jeszcze jedną nogę w dół lub przynajmniej double bottom.
      0
  • Wejdz sobie na jakis onet i nie zasmiecaj tu forum
    1
    • ogólnie jakby co to można poczytać to coś innego niż to samo. no wiecie jakie tu środowisko. tak można dla rozluźnienia 🤣
      4
      • już kończę
        3
        • chyba odbiegłem od tematu? lol
          2
          • poczytane?
            1
            • od samego siebie. w teorii może skoro może wsio i ale w praktyce nie ma to ani sensu ani potrzeby bycia jeszcze większym niż wszystkimi czym jest. i to samo jest resztą a właściwie nie ma żadnej reszty. także ja coś opowiadam ale ważniejsze jest życie jakikolwiek które samo zacznie to sobie uświadomiac. ale pamiętaj najpierw Ty na ile jesteś w stanie być świadomy podczas każdego dnia.wiem to trudne ale wszystko jest łatwe kiedy przestaje być trudne a dzieje się tak kiedy postanawiamy spróbować przez chęć i nieograniczoną możliwość wyboru jaka jest we wszystkim co jest w wiecznym istnieniu na poziomie trudniej zauważalnym niż wszystko co widać od razu. no i ja o tej wartości.... to co każdy ma ochotę wybrać tym jest dla niego i jest w każdym wydaniu prawdą choćby się wzajemnie wykluczało. na tym polega tajemnica wolnośći nieograniczonego wyboru, prawa do niego mimo że np nauka czy miliony ludzi uważa inaczej. Ty może mieć zdanie i stosunek taki i jest dla Ciebie prawdziwy i nikt
              2
              • świadomość siebie buduj przez stawianie siebie najpierw we wszystkim bo Ty jesteś przed tym co po Tobie a po Tobie nic nie jest bo nie nic co mogłoby by się różnić od Ciebie w całej swojej okazałości jaką w sobie jest. chodzi o to żeby ewoluować co szybko zauważysz nawet pokonując kolejne etapy nieświadomości bardziej w świadomość się przekształcając.poprostu to się dzieje samoczynnie bez względu czy uwmswiadomiles sobie jak mechanizm działa. ale jak to zaczniesz zauważyć coraz częściej to roznica świadomych wyborów stanie się nowym uczuciem mimo że niby ocenisz że masz takie samo życie jak wczoraj z POZORU. ten rozwój każdego jest spowodowany przez wszystko co jest oraz w największej mierze przez Ciebie a najszybciej się polapiesz jak będziesz najczęściej wpierw siebie miał przed czymkolwiek,ta droga doprowadzi Cię do zdziwienia, że nic nie jest inne od Ciebie, jest takie samo i nie ma różnicy tzn rowne czyli all max nawet Bóg nie da rady być max+ ponieważ nie może być większy od
                2
                • ...
                  1
                  • hmmm