  • Typ:Towar
  • Grupa:Energia
  • Jednostka:1 baryłka

Podsumowanie Kontrakty terminowe na ropę Brent

Zamknięcie
111,12
Miesiąc
Aug 22
Minimalna zmiana ceny
0,01
Otwarcie
111,44
Wielkość umowy
1.000 baryłek
Wartość Tick
10
Zakres dzienny
110,89-111,81
Typ rozliczenia
Efektywne
Symbol bazowy
Zakres 52 tyg.
64,6-139,13
Dzień rozliczenia
30.06.2022
Wartość bazowa
1 = $1000
1-roczna zmiana
62,14%
Ostatnie rolowanie
22.05.2022
Miesiące
FGHJKMNQUVXZ
Jaki będzie trend na instrumencie: Ropa Brent?
lub
Zagłosuj, aby poznać wyniki!

Aktualności na temat Kontrakty terminowe na ropę Brent

Analiza Kontrakty terminowe na ropę Brent

Powiązane fundusze ETF

Ostatnia
BNO32,59+0,56%290,05K

Podsumowanie techniczne

Typ
5 min
15 min
Godzina
Dzień
Miesiąc
Średnie krocząceMocne kupMocne kupMocne kupMocne kupMocne kup
Wskaźniki techniczneMocne kupMocne kupKupMocne kupMocne kup
PodsumowanieMocne kupMocne kupMocne kupMocne kupMocne kup
  • Being a superior digital money worker, I have had the option to make a decent history with Mrs. jasmine Exchange administration, with her day to day flags have made more than $500k in 14days. I might want to prescribe her to beginners and current financial backers to exploit her program. Mrs jasmine Exchange can be reached on Face'Book. Jasmine M. Frankie
    0
    • Co tu taka cisza Nikt nic nie przewiduje az dziwnie :D
      0
      • szkoda gdyż sekcja komentarzy mogłaby dużo pomóc laikom :)
        0
      • szkoda gdyż sekcja komentarzy mogłaby dużo pomóc laikom :)
        0
      • Jeżeli są tu tacy to powinni pytać :) my zawsze pomożemy :)
        0
    • Perhaps trading involves a lot of technicalities and strategies but banking with Ethan M Corey strategy ı earned 7btc in 5 weeks of tradıng sessions.Credits to him Ethan M. Corey on Face🗨️book..
      0
      • Czemu po dłuzszym trzymaniu pozycji Swap dopie.... taki wysoki ? Wie ktoś ? Na parze Eur- USD  tak wysokich swapów nie ma
        1
        • rolka
          0
        • Marcin Bardadin Tak wiem ale ze stawka to przesadzaja
          0
      • Rodrigez znowu trafiłeś :)
        0
        • Nie ale jestem bezpieczny :) dzisiaj dalej spadek?
          0
        • Mar cin Jak przekroczymy 111 to myśle ( choć moge sie mylic ) że pójdziemy na 114
          0
        • A ja bym obstawiał że jeśli 114 to nawet i 117-8
          0
      • My success story started the day I met Mrs Antonia who taught me how binary options operates, at first I thought all hope is gone but I'm happy today because for the first time in my life I have been able to make several withdrawal on this investment and this can only be possible with a reliable manager, Mrs Antonia griffin at face📝book has helped so many traders who lost their profits and these set of traders are singing songs of praises to her, I'm glad to be among them and you too can be one.
        1
        • Nie podoba mi się to !!! Trzeba kupić elektryka....
          0
          • Co kto woli ;) ja gram już trochę w cfd i nie uważam się za dawce :)
            0
          • cfd/ kobylki i od święta opcje/certyfikaty
            0
          • Bogdanoff DumpItPumpItto rób wszystko na odwrót co robią dawcy ..albo przestań srac i wypier..
            0
        • Co waszym zdaniem przyniesie przyszły tydzień? :)
          1
          • Mar cin  A wiesz może czy stało sie cos ze cena tak wystrzeliła czy to juz po prostu normlana cena ?
            0
          • Moim zdaniem normalna cena i jeszcze pójdzie do góry :)
            0
          • Ja szortuje znowu od 115,1 też mam obawy ze może wywalić do 120 ale wtedy na uspokojenie przychodzi mi na myśl wypowiedź usa o planach uzupełniania rezerw na jesień bo twierdzą że ceny będą wtedy znacznie niższe , no bo trochę śmiesznie było by uwalnia rezerwy przy cenie 110 żeby obniżyć ceny a odkupowac po 120 co jeszcze by podbiło tą cenę podczas odbudowy
            0
        • Hej, ktoś może ma do polecenia kanał na YouTubie z analiza techniczna?
          0
          • Czemu cena nie spada przy tak dużych zapasach w USA> ?
            0
            • Myślę że przez spadek zakażeń w Chinach i
              0