  • Typ:Towar
  • Grupa:Metale

Wartość bazowa
1 = $25
1-roczna zmiana
24,51%
Ostatnie rolowanie
-
Miesiące
FGHJKMNQUVXZ
Jaki będzie trend na instrumencie: Aluminium?
lub
Zagłosuj, aby poznać wyniki!

Aktualności na temat Aluminium

Analiza Aluminium

Podsumowanie techniczne

Typ
5 min
15 min
Godzina
Dzień
Miesiąc
Średnie krocząceNeutralnyNeutralnyNeutralnySprzedajKup
Wskaźniki techniczneMocne kupMocne sprzedajMocne sprzedajKupMocne kup
PodsumowanieKupSprzedajSprzedajNeutralnyMocne kup
  • I never believed investing in crypto could be this profitable, I started up with $1000 and and I'm gaining $12000 in a week all thanks to Ethan M . Corey on Face📚book for his help..
    1
    • DÉMARRER UN INVESTISSEMENT EST EN RÉALITÉ TRÈS FACILE LE SEUL PROBLÈME EST DE TROUVER LE BON POUR VOUS, LA FONCTIONNALITÉ CHANGE ET NOUS DEVONS TOUS CHANGER AVEC ELLE AUSSI... 👇 📳 👇 VISITEZ [ ANTONIA GRIFFIN ] À FACE 👉 RÉSERVEZ POUR VOTRE MEILLEUR INVESTISSEMENT TRADING
      1
      • Skąd taki drastyczny spadek?
        0
        • Jak goldman ostatnio wycenił złoto na ath to mieliśmy wielką korektę...
          0
          • Ban Australii na export do Rosji (20% importu)
            0
            • Do kiedy nie dogadają sie z Iranem nie liczcie że będzie tańsze niz 3500$
              1
              • Witam jak myślicie kiedy zaczną się spadki aluminium pozdrawiam jestem tu nowy
                0
                • Wydaje mi się jak będą pierwsze dobre skutki rozmów Rosja-Ukraina wtedy nastroje surowców mogą aż tak nie "szaleć"
                  0
              • no jak co?...szczyty!!!
                0
                • Co sie dzieje z aluminium ?